Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
mor_sabina skriver: Hej piger. Ja imorgen får vi jo svar om det bliver en dreng eller en pige. Jeg er nødt til at få besked da jeg er forberedelsesfreak Men drengenavnet er sømmet fast med 10 tommer søm pigenavnet er dog mere usikkert. Kan i måske hjælpe? Kriteriet er at det skal indeholde dobbelt ll er i øvrigt vild med Mollie hvad er meningen om det?
Hej piger. Ja imorgen får vi jo svar om det bliver en dreng eller en pige. Jeg er nødt til at få besked da jeg er forberedelsesfreak Men drengenavnet er sømmet fast med 10 tommer søm pigenavnet er dog mere usikkert. Kan i måske hjælpe? Kriteriet er at det skal indeholde dobbelt ll er i øvrigt vild med Mollie hvad er meningen om det?
Camille syntes jeg er super sødt
acdp8620 skriver: Camille syntes jeg er super sødt
hvad med mille?
eller sille
Bella, Bellis, Isabella, Nelly, Mollie (som du nævner).... hmmm... Sally, Kelly... Sille, Ella, Elly, Lilly
det var vist hvad jeg lige hurtigt kunne tænke mig til
Isabell (min datter heder isabel)
Molli er ikke lige mig eller jo det er det men det hedder svigermekanikkens hund så for mig er det en labradore..
elsker mille. især mille maj det så sødt
Her er nogle forslag:
EllenMichelleLillyKamillaStellaKamilleCilleSmillaGunillaNellieBillieChilliBellePhillipaWillowKlaramillaEllanoraNellikeCallistaMirabellFillucca
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128