Det er da fantasktisk med denne hersens teknik....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

514 visninger
7 svar
0 synes godt om
27. juni 2008

ivfmarie

Tænk sig... jeg sidder sgu lige i bilen på vej til Langeland og læser jeres indlæg - og skriver dette!
Bare lige sådan en bette fix "but-plog" til compen, og så var jeg on...nice!

Ungerne er puttet til natten i bilen, og vi holder lige på en tank for at fylde lidt på sukkerdepoterne så vi kan holde os vågne i et par timer endnu - mmmm her kommer han med matadormix og fanta, en ægte motorvejsmenu!

Nå, kan I hygge jer.

BTW, Linemus... jeg sidder med Caspers comp, og kan lige se at din mand har logget på ;), verden er lille....

Marie - vi er på vejen igen, bam bam ba da da da da bam bam

(vi manger lige et par node-smileyer, hva´?)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2008

Mikkelmusen

27. juni 2008

Astrid P

Orv, hvor sejt...
Sådan en dims vil jeg da også have!

Anmeld

27. juni 2008

linemus

ivfmarie skriver:

Tænk sig... jeg sidder sgu lige i bilen på vej til Langeland og læser jeres indlæg - og skriver dette!
Bare lige sådan en bette fix "but-plog" til compen, og så var jeg on...nice!

Ungerne er puttet til natten i bilen, og vi holder lige på en tank for at fylde lidt på sukkerdepoterne så vi kan holde os vågne i et par timer endnu - mmmm her kommer han med matadormix og fanta, en ægte motorvejsmenu!

Nå, kan I hygge jer.

BTW, Linemus... jeg sidder med Caspers comp, og kan lige se at din mand har logget på ;), verden er lille....

Marie - vi er på vejen igen, bam bam ba da da da da bam bam

(vi manger lige et par node-smileyer, hva´?)

Det er sgi da mig, Marie!!! Manden er på arbejde ;)

Og god tur!

Anmeld

29. juni 2008

Loggidut

det fanneme da smart.....

har i haft en fed tur?

Anmeld

29. juni 2008

ivfmarie

og så var vi hjemme igen...

Fårrrk der er langt til Langeland, jeg troede at det hed "Langeland" fordi det er et langt land, men nu er jeg blevet klogere.. ;)
Og for at det ikke skal være løgn, så er der jo endnu længere hjem... Sjovt fænomen egentlig - at der er længere hjem end ud!?

Nå, men hyggelig familiefest - med en masse mennesker jeg aldrig har set :S, men ungerne har haft det forrygende, og også hunden.

Unger og hund var virkelig dygtige til at køre... Ikke en lyd fra hunden, og kun glade lyde fra ungerne.

Nu er ungerne puttet i egne senge - og det lod til at falde i god jord. Jeg er gået omkuld i stolen med de stakkels fusser i fodbad, Casper er åbnet en øl og fundet en pose chips - han skal tilsyneladende se fodbld (!?) og det har ellers ALDRIG interesseret ham...
Den eneste er ikke er faldet til ro er hunden 8( Den fræser rundt på væggene herhjemme, og kaster sig over, og slår alt ihjel den kommer forbi i farten!! :D

Marie - totalt smadret!!

Anmeld

29. juni 2008

Kaufie

Velkommen hjem igen :D

Her skal vi også se fodbold.... det er jo Finalen.... som om det bliver mere interessant at se 22 mænd løbe rundt efter en bold blot fordi det vindende hold får en grim vase - til deling...

Anmeld

29. juni 2008

ka li ja

jamn welkomn hjæm kære;)

ja her skal vi nu ellers også lurer kampen.. selvom vi heller ikke rigtig går op i det der når dk ikke er med.....

dejligt du endelig kan komme til at slappe af i fussen. eller bare i det hele taget. nu er xander også lige gået kold. dejligt. så er der sgu allerede ro.. ahhhh

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.