Til jer med håndtag og mor dellen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juli 2010

Lullaby

LilleMor10 skriver:

Jeg tænkte bare der måske var en øvelse med nogle vægte eller noget i den stil , der lige netop hjalp i hofte området 

Man kan IKKE punktforbrænde uanset hvad du får af vide. Dvs ingen mavebøjninger vil hjælpe på fedtet på maven. Det vil kun stramme op på en flad mave der trænger til lidt stramning. Det eneste der hjælper er at tabe dig og nogle taber sig desværre ikke på maven

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2010

LilleMor10

Lullaby skriver:

Man kan IKKE punktforbrænde uanset hvad du får af vide. Dvs ingen mavebøjninger vil hjælpe på fedtet på maven. Det vil kun stramme op på en flad mave der trænger til lidt stramning. Det eneste der hjælper er at tabe dig og nogle taber sig desværre ikke på maven

it sucks !! det eneste sted jeg taber mig er på mine bryster, vare ikke længe før jeg kan spille fodboldt med dem hvis jeg bliver ved med at tabe mig 

Anmeld

18. juli 2010

Susan1978

har du prøvet at spille wii ?

der findes et ret sjovt spil med en hulahop ring og det virker altså på taljen.

Anmeld

18. juli 2010

Lullaby

Susan1978 skriver:

har du prøvet at spille wii ?

der findes et ret sjovt spil med en hulahop ring og det virker altså på taljen.

Jo men ikke hvis du har fedt der. Kun hvis du har slap hud og vil stramme den op.

Anmeld

18. juli 2010

Lullaby

LilleMor10 skriver:

it sucks !! det eneste sted jeg taber mig er på mine bryster, vare ikke længe før jeg kan spille fodboldt med dem hvis jeg bliver ved med at tabe mig 

Ja det stinker. Nu er jeg heldigvis sådan at mine bryster får lov at bestå imens jeg taber mig andre steder. Men kan godt se dit problem. Så er en opfyldning nok den eneste vej der

Anmeld

18. juli 2010

Susan1978

Lullaby skriver:

Jo men ikke hvis du har fedt der. Kun hvis du har slap hud og vil stramme den op.

Der er jeg ikke enig

Anmeld

18. juli 2010

Lullaby

18. juli 2010

Halbschön

Eva. skriver:

Jeg svømmede ret meget... en time 6 dage om ugen og gerne 7 dage... det var en periode på 3 mdr. og min krop blev dælme pæn og jeg kom i form...men jeg bor også lige over for svømmehallen, så det var dejlig nemt....åh, sidder sgu helt og savner det...

Men så meget behøver man jo slet ikke...et par gange eller tre om ugen burde kunne gøre noget...

Wauw, gav svømning så godt? Altså jeg er jo tidligere konkurrence svømmer, men dengang var jeg en omvandrende muskelbundt, så der lod jeg jo ikke mærke til om jeg tabte mig ;o)

Kunne godt være jeg skulle springe i vandet ;o)

Anmeld

18. juli 2010

line melias mor

Renée88 skriver:

Wauw, gav svømning så godt? Altså jeg er jo tidligere konkurrence svømmer, men dengang var jeg en omvandrende muskelbundt, så der lod jeg jo ikke mærke til om jeg tabte mig ;o)

jeg er også begyndt at tænke på at svømning ville være vejen frem for mig. vil jeg meget hellere end at stå i et træningscenter med en masse andre og svede

Anmeld

18. juli 2010

Svei

Renée88 skriver:

Ja, det gjorde så meget...og nu skal jeg da i hvert fald også selv igang kan jeg se på min sørgelige krop..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.