Til jer med håndtag og mor dellen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.952 visninger
23 svar
0 synes godt om
17. juli 2010

LilleMor10

Hvad har i gjort for at komme af med dem eller formindske dem ? 

Jeg mangler stadig at tabe 13 kg før jeg er tilbage til samme vægt som før graviditeten.. og det meste sidder der 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2010

LilleMor10

LilleMor10 skriver:

Hvad har i gjort for at komme af med dem eller formindske dem ? 

Jeg mangler stadig at tabe 13 kg før jeg er tilbage til samme vægt som før graviditeten.. og det meste sidder der 

OP 

Anmeld

17. juli 2010

Svei

Jeg har heldigvis ikke selv haft deller lige der,,...men ellers er det jo det kedelige, vægttab vha sund kost og motion som må være vejen frem....nogle lagrer dog fedtet anderledes efter graviditet og så er fedtsugning måske eneste udvej..

Anmeld

17. juli 2010

LilleMor10

Eva. skriver:

Jeg har heldigvis ikke selv haft deller lige der,,...men ellers er det jo det kedelige, vægttab vha sund kost og motion som må være vejen frem....nogle lagrer dog fedtet anderledes efter graviditet og så er fedtsugning måske eneste udvej..

Jeg tænkte bare der måske var en øvelse med nogle vægte eller noget i den stil , der lige netop hjalp i hofte området 

Anmeld

17. juli 2010

Svei

LilleMor10 skriver:

Jeg tænkte bare der måske var en øvelse med nogle vægte eller noget i den stil , der lige netop hjalp i hofte området 

Man taber sig jo lige meget alle steder pg har du for meget fedt der, har du sikkert også andre steder...men svømme og løb sværger jeg jo til, men det er også fordi det der motionscenter for mig er gabende kedeligt....

Anmeld

17. juli 2010

LilleMor10

Eva. skriver:

Man taber sig jo lige meget alle steder pg har du for meget fedt der, har du sikkert også andre steder...men svømme og løb sværger jeg jo til, men det er også fordi det der motionscenter for mig er gabende kedeligt....

Kunne godt være man skulle til at finde badedragten frem igen 

Tak for dit indput 

Anmeld

17. juli 2010

Svei

LilleMor10 skriver:

Kunne godt være man skulle til at finde badedragten frem igen 

Tak for dit indput 

Det gav mig i hvert fald den flotteste tonede krop da jeg svømmede tit.. og så strammede det meget op på mave, lår og hofter...det område bliver virkelig styrket...og ja, armene også...

Jeg burde også tage mig sammen, savner min muskelmave...

Anmeld

17. juli 2010

LilleMor10

Eva. skriver:

Det gav mig i hvert fald den flotteste tonede krop da jeg svømmede tit.. og så strammede det meget op på mave, lår og hofter...det område bliver virkelig styrket...og ja, armene også...

Jeg burde også tage mig sammen, savner min muskelmave...

Hvor tit svømmede du så, og hvor langt / hvor længe ??

Anmeld

17. juli 2010

Svei

Hvor tit svømmede du så, og hvor langt / hvor længe ??

Jeg svømmede ret meget... en time 6 dage om ugen og gerne 7 dage... det var en periode på 3 mdr. og min krop blev dælme pæn og jeg kom i form...men jeg bor også lige over for svømmehallen, så det var dejlig nemt....åh, sidder sgu helt og savner det...

Men så meget behøver man jo slet ikke...et par gange eller tre om ugen burde kunne gøre noget...

Anmeld

17. juli 2010

LilleMor10

Eva. skriver:

Jeg svømmede ret meget... en time 6 dage om ugen og gerne 7 dage... det var en periode på 3 mdr. og min krop blev dælme pæn og jeg kom i form...men jeg bor også lige over for svømmehallen, så det var dejlig nemt....åh, sidder sgu helt og savner det...

Men så meget behøver man jo slet ikke...et par gange eller tre om ugen burde kunne gøre noget...

jeg må i gang 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.