IKEA

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

365 visninger
7 svar
0 synes godt om
27. juni 2008

Mikkelmusen

Er der nogen af jer tøser der bor i nærheden af en IKEA som skal til Lolland indenfor rimelig tid?

Jeg skal nemlig ha noget, som en af vores venner skulle ta med på søndag men nu kommer han ikke alligevel.

-Christina (det er ikke en stor sofa eller noget :D )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2008

Loggidut

man kan så vidt jeg ved få det tilsendt...kunne det være en løsning?

Anmeld

27. juni 2008

Mikkelmusen

jo men det koster vist fra 150 kr. Og lige det jeg skal ha sender de selvfølgelig ikke.

Jeg kiggede lige og hvis jeg f.eks. skal ha en bøtte til 19,75 sendt, vil det koste mig 150 kr i forsendelse minimum. Det er jo vanvittigt!

Anmeld

27. juni 2008

Susan1978

Christina hvad er det du skal have med, for det kan være vi kører derind i løbet af denne uge.. vi skal nemli ind og se på sofa..

Susan

Anmeld

27. juni 2008

Mikkelmusen

SLIPAD Knivstel med 5 knive

Anmeld

27. juni 2008

Susan1978

nå jamen det skulle da ik være noget problem at købe med.. desværre er jeg gået på ferie nu, så jeg skal ikke til holeby de næste 3 uger ellers ku jeg ha givet Ina det med hjem så hun lige kunne ha smidt det af.

men vi finder ud af det.

Susan

Anmeld

27. juni 2008

Mikkelmusen

det finder vi ud af. Det kan jo være vi tager i svømmeren for Filucas dagpleje holder ferie de næste 2 uger, og jeg har fravalgt gæstedagpleje fordi jeg alligevel går hjemme. Så der må gerne ske lidt mere når vi kun er os selv. Så ku vi jo lige komme forbi før eller efter svømmeren, og hente den. Men du kan bare sms'e mig når du har købt den. Tak på forhånd (H)

Anmeld

27. juni 2008

Mikkelmusen

Nu kommer han fandme alligevel ..... måske. jeg giver besked på søndag... Sådan nogle idioter der hverken kan bestemme sig eller give besked i ordenlig tid. Sorry!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.