Så har jeg købt fødselsdagsgaver

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

621 visninger
11 svar
0 synes godt om
27. juni 2008

Ny mor

til Marius.....(og Julius...suk...:P eller bliver det krig - han fatter ikke lillebror snart har fødselsdag - han har kun lige fattet at fødselsdag = gaver :)))

Marius skal have en stor Poo-teletubbie-dukke (Dipsy var udsolgt...) og så skal han have en "big-wheels car" traktor m. frontgraver......
Resten er praktiske gaver (dyne, nattøj etc.....) og Julius får en LALA dukke (han ælsker den tubbie....)

Har i købt/tænkt på noget i selv skal give?

kh Birgitte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2008

Lise

Vi køber vist noget musikanlæg, så man kan afspille cd'er og evt mp3-filer inde på Simons værelse...

Anmeld

27. juni 2008

Tut

Vi aner ikke hvad vi skal købe til Noah. Vi har allerede fået en sandkasse af Christian's forældre og en tripp trapp stol af mine forældre... Jeg tror at vi venter med at købe noget til vi ser hvad han får af familien, og så køber vi noget fra hans ønskeseddel som han ik har fået.

Anmeld

27. juni 2008

ivfmarie

Det bliver simpelthen noget så kedeligt som TripTrapPlaytray'en til Malte, og en juniorseng til Freja. De sjove gaver må resten af familien stå for. Marie - har travlt, men sidder alligevel og pimper Lite-Øl! 8(

Anmeld

28. juni 2008

linemus

Signe og Nanna får en Rubens dukke hver af os og Sebastian - de små, der hedder noget med cosmos. Det er sådan nogle bamseagtige nogen, rigtig søde - Sebastian fik også en da han var 1,5 år.

Signes:

Nannas:

Knus Line

Sebastians (den eneste dukke han har måttet få for faren):

Anmeld

28. juni 2008

ka li ja

jeg har lige bestilt en wheely bug bi til arthur! men det er fra mormoren. ved sgu ikke lige hvad han få af os!!! måske ingenting........ det går vi ikke så højt op i:D

Anmeld

28. juni 2008

Monica

Gustav får ikke nogen pakke af os på dagen...:$ Vi (...øhhh, nok mest mig...) har lige købt tøj, og en lille "knallert". Og hvis han ikke får en gå vogn, så køber vi en. Han tramper SÅ fint med den ovre i dagplejen...

Moni

Anmeld

28. juni 2008

Ny mor

linemus skriver:

Signe og Nanna får en Rubens dukke hver af os og Sebastian - de små, der hedder noget med cosmos. Det er sådan nogle bamseagtige nogen, rigtig søde - Sebastian fik også en da han var 1,5 år.

Signes:

Nannas:

Knus Line

Sebastians (den eneste dukke han har måttet få for faren):

/citat]

Aj, hvor er de kære, Line, dem kender jeg slet ikke.....

Anmeld

28. juni 2008

birgittemarie

Så har jeg også gjort det! Købt fødselsdagsgaver altså 8D Stærkt inspireret af dine Rubens Barn dukker gik jeg på gavejagt i nat og fandt denne labre, labre side:

http://www.pernilledam.dk/NewFiles/pernillesbutik. htm

Jeg vil have ALT, hun har!! Shit nogle lækre dukker og bamser og andet dimsedut...(L)(L)

Men der syntes mit dankort ikke, jeg skulle handle og jeg har længe gerne villet sy sådan en Walldorf dukke, så jeg googlede lidt rundt og endte med at finde denne eventýrlige butik i USA:

http://www.dancingraindolls.com/index.html

Og så endte jeg alligevel med at købe mig fattig, men jeg får flere dukker for pengene 8D Jeg købte et kit til en mermaid dukke og en snuggle dukke 8D UUUHA, jeg glæder mig til det kommer med posten 8D Omend de muligvis ikke når at komme frem til fødselsdagen... :S

Men så er der vel ikke andet for, end at købe noget mere til hende herhjemme fra 8D

Er sikker på, at jeg bliver svært upopulær hos husbond, så det er godt, det er børnepenge måned...

Knus fra Birgitte, som også ELSKER fødselsdage!!

Anmeld

28. juni 2008

linemus

[citat][f][småt]Birgitte (ny mor) skriver:[/småt][/f] Aj, hvor er de kære, Line, dem kender jeg slet ikke..... [/citat] Prøv at se hos krea.dk. De har også fået nogle nye små rubens børn, der er vildt søde. Jeg vil ha' dem allesammen :) Nå nej, Signe og Nanna vil gerne have dem allesammen :) http://krea.dk/katalog/337

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.