Jeg er FÆRDIG!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juni 2008

birgittemarie

Aaah!! Tillykke!! Skønt at være færdig efter fæl eksamensperiode! Og så skulle på lækkerferie... Mmmmm...
TILLYKKE 8D

Knus fra Birgitte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2008

Lise

birgittemarie skriver:

Aaah!! Tillykke!! Skønt at være færdig efter fæl eksamensperiode! Og så skulle på lækkerferie... Mmmmm...
TILLYKKE 8D

Knus fra Birgitte

Ja, idag har været en suuuuuuper dag :)) For det første er det fredag. Og så havde vi intet at lave på job. Og så fik jeg den karakter jeg har ventet på i noget der virker som meget lang tid (og moooar var sååe stolt af sin datter at hun skyndte sig at sætte 1500 kr ind på min konto som jeg kan bruge på ferien). Og så spiste vi feriekage. Og så gik jeg hjem fra job for først at vende tilbage om nogle uger :D

Anmeld

27. juni 2008

birgittemarie

Ja, idag har været en suuuuuuper dag For det første er det fredag. Og så havde vi intet at lave på job. Og så fik jeg den karakter jeg har ventet på i noget der virker som meget lang tid (og moooar var sååe stolt af sin datter at hun skyndte sig at sætte 1500 kr ind på min konto som jeg kan bruge på ferien). Og så spiste vi feriekage. Og så gik jeg hjem fra job for først at vende tilbage om nogle uger

Nøj, hvor lyder det bare dejligt 8D Håber, I får en fantastisk ferie med PENGE på lommen (C)

Knus fra Birgitte

Anmeld

28. juni 2008

Marco2

Hvor fedt Lise. Og ha' nu en super ferie!! AG

Anmeld

28. juni 2008

Muffinmus

Ih, tillykke med det..må dælme være SÅ skønt at føle sig fri igen:)
Flot

Anmeld

28. juni 2008

ka li ja

Lise skriver:

På den gode måde :))

Er nu officielt bachelor i erhvervsjura - har fået det fineste 2-tal i min sidste eksamen (meeeget bedre end det 3-tal jeg fik i samme fag sidste år), så jeg er bare glad og lettet! Så er det kapitel lukket, har nu sommerferie fra skole, og kan begynde på noget nyt til september. SÅ skønt!

Ihhh, hvor skal det blive skønt at smide alle noter ud til det fag..det vil jeg gøre som noget af det første når jeg kommer hjem idag :P

tillykke søde ven
det var da dejligt. så skal ferien også bare nydes i fulde drag!!!!

Anmeld

28. juni 2008

linemus

Ej, hvor dejligt :) Tillykke med det! Det må være super skønt med en velfortjent sommerferie (C)

Knus Line

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.