1 - års undersøgelse og vaccination. Aaarrgh!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.924 visninger
10 svar
0 synes godt om
27. juni 2008

BellaT

Det var Phillip til i eftermiddags. Lidt før tid, men det var åbenbart nødvendigt for at få en tid overhovedet. Og det var bare ikke rart! De sidste vaccinationer og undersøgelser har han jo ikke været så gammel, men nu forstår han alt hvad der sker. ØV! Han var bange for lægen, fordi han havde briller. Det var slemt nok i sig selv. Og da stikkene kom skreg han så han til sidst næsten ikke kunne få vejret.:'( Og moar holdte ham bare fast.:'( Bagefter satte jeg mig ud i bilen med ham og trøstede og trøstede. Men han hikstede hele vejen hjem og stadig lidt da vi var kommet hjem. Stak ham en tudkop med juice, som han normalt ikke får, og så var alt godt igen:D. Men pyyyha, hvor er det bare ubehageligt at han blev så bange og ked af det. Men lægen, som ikke var den vi plejede at bruge, var rigtig flink. Og prøvede med legetøj, men intet hjalp. Phillip har besluttet sig for at mænd med briller er farlige og nu har han lige fået det bekræftet... Ikke for at skræmme nogen som skal til vaccine snart;). Måtte bare lige fortælle om det. Knus fra Helle...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2008

Lise

Øv bøv :( Det var da synd for jer begge... Godt det er overstået nu!

Har netop idag bestilt tid til sådan en undersøgelse og vaccine, men kan vente 3½ uge før vi skal til. Heldigvis synes Simon at folk med briller er alle tiders... Min læge har godt nok ikke briller... (?)

Anmeld

27. juni 2008

Tut

Noah var også til 1 års undersøgelse/vaccination i dag kl. 10. (også 14 dage før tid, men lægen har ferie i 3 uger nu)

Anyway, pga. at Noah er snottet og har feber ville hun ikke vaccinere ham, så jeg skal tilbage onsdag for at få ham vaccineret.

Han blev målt og vejet til:

80 cm. og 10120g.

Jeg synes at han har målt 79 og 80 i 3 mdr. nu..... står væksten i længden bare stille i denne alder?

Hvor stor var Phillip?

Jeg frygter godt nok også vaccination på onsdag..

Knus

Mette

Anmeld

27. juni 2008

birgittemarie

Nååårh, stakkels lille Phillip :'( Den lille pusling (L) Jeg er ked af det, men jeg kunne alligevel ikke lade være med at fnise lidt gennem de medfølende tårer over, at han har bestemt sig til at mænd med briller er farlige og at han hikstede hele vejen hjem. Den måde, du beskrev det på, var bare så sød (L)(L) Men puha, det er ikke spor sjovt, når man sidder der og holder sin stakkels lille skat og udsætter ham/hende for den slags pinsler :'( Jeg har dog ladet mig fortælle, at de ikke forbinder mor eller far med ondskaben, selvom det er os, der holder dem... Det håber vi så!! Knus fra Birgitte og god bedring til den lille skat (H)

Anmeld

27. juni 2008

Stumpen

Tut skriver:

Noah var også til 1 års undersøgelse/vaccination i dag kl. 10. (også 14 dage før tid, men lægen har ferie i 3 uger nu)

Anyway, pga. at Noah er snottet og har feber ville hun ikke vaccinere ham, så jeg skal tilbage onsdag for at få ham vaccineret.

80 cm. og 10120g.

Jeg synes at han har målt 79 og 80 i 3 mdr. nu..... står væksten i længden bare stille i denne alder?

Hvor stor var Phillip?

Knus

Mette

Snakkede I ikke om en diæt til drengen?? 10120 kg, det må da være i overkanten? ;)
(H) -kunne ikke lade være at kommentere...

Anmeld

27. juni 2008

Plysbjørnen

Tut skriver:

80 cm. og 10120g.

Hvor stor var Phillip?

Knus

Mette

øh forhåbenlig en taste fejl... Ellers vil jeg bare sige jeg er glad for det ikke er min ryg der løfter på ham....

Betina1978

Anmeld

27. juni 2008

Mikkelmusen

Betina1978 (Tinatrold) skriver:

Tut skriver:

80 cm. og 10120g.

Hvor stor var Phillip?

Knus

Mette

øh forhåbenlig en taste fejl... Ellers vil jeg bare sige jeg er glad for det ikke er min ryg der løfter på ham....

Betina1978

Altså 10000 g. svarer jo til 10 kg, når 1000 g svarer til 1 kg.

Så jeg tror da den er god nok?

Anmeld

27. juni 2008

Stumpen

Ja, man læser jo det man gerne vil læse ;) Min fejl...
(H)

Anmeld

27. juni 2008

Plysbjørnen

Mikkelmusen skriver:

Tut skriver:

80 cm. og 10120g.

Hvor stor var Phillip?

Knus

Mette

Betina1978

Altså 10000 g. svarer jo til 10 kg, når 1000 g svarer til 1 kg.

Så jeg tror da den er god nok?

Ja okay så skidt da, det var vist en læse fejl i stedet for, jeg havde læst det som kg...

Anmeld

28. juni 2008

Tut

Tut skriver:

80 cm. og 10120g.

Hvor stor var Phillip?

Knus

Mette

Betina1978

Tak mikkelmus :D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.