Min første kreation :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juli 2010

Maria.

VIPpigen skriver:

Helt sikkert... Og bare vent, inden længe bliver det kedeligt bare at sy sengetøj, og har brug for mere udfordring...

Jeg slapper helt af når jeg sidder ved min symaskine, det er bare så skønt.

Ja, nu må vi se hva det bliver til..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Maria. skriver:

Årh hvor dejligt..  Her går det rigtig fint.. Malou trives og sover godt.. Det er dejligt.. Magnus er stadig en stolt storebror, han holder øje med hende hele tiden.. I denne uge er han hjemme og holder ferie..Det er lidt hårdt at aktivere ham når jeg samtidig har hende.. Specielt i dag hvor regnen bare vælter ned.. Så kan man ikke lige pakke hende i barnevognen og tage på legepladsen..

Det bliver bedre det næste 2 uger hvor farmand også har ferie.. Så tager vi til Hvide Sande i sommerhus..

Uhhh hvor lyder det bare godt! Kan lige se for mig, når han render og tjekker op på hende

Hvide sande er skøøøøønt! Har I familie i jylland, eller har i bare lejet et sommerhus herovre?

Herhjemme har Nicholai også barsel/ferie fra imorgen - blir' sååå skønt. Glæder mig til at vi kan være sammen alle 4

Anmeld

15. juli 2010

Maria.

Mathildesmor skriver:

Uhhh hvor lyder det bare godt! Kan lige se for mig, når han render og tjekker op på hende

Hvide sande er skøøøøønt! Har I familie i jylland, eller har i bare lejet et sommerhus herovre?

Herhjemme har Nicholai også barsel/ferie fra imorgen - blir' sååå skønt. Glæder mig til at vi kan være sammen alle 4

Vi skal i sommerhus med min mands forældre og hans søster, svoger og børn.. Det er en tradition.. Det gør vi hvert år i uge 29.. i lejet sommerhus..

Ja det er skønt når familien er samlet

Anmeld

21. juli 2010

lion

Maria. skriver:

Jeg har altid været STOR tilhænger af Katvigs farvestrålende sengetøj til børn.. MEN synes nu alligevel jeg blev lidt træt af at se det ALLE steder når man er ude og trille med barnevognen..

Derfor besluttede jeg mig til at begive mig ud i et mindre projekt..

Lånte Svigermors symaskine, og det var hva der kom ud af det..

Man kan selvfølgelig godt se at det er hjemmesyet - Indeni!

Men nu har vi da (måske) et one-of-a-kind dynebetræk! Og synes nu det klæder hende meget godt..  Så jeg vil være at finde i Stof2000 det næste stykke tid for at finde mere stof til flere kreationer..

Hva synes I?

Kram Maria

Hvor er det fint.

Anmeld

21. juli 2010

Maria.

lion skriver:

Hvor er det fint.

Tak!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.