Min første kreation :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juli 2010

Maria.

EJ, jeg må også have en:0)

Er simpelthen alt alt for nærrig til at betale alle de penge for sengetøjet - tror også jeg vil sy til Anton når det hedder junioer størrelse for der har jeg intet i drenge - men baby har jeg hvidt og sandfarvet fra Asta så det genbruges - har 4 sæt - det er nok for nu:0)

Ja.. Man kan finde mange billige symaskiner på DBA.. Ja, og ikke nok med at det er dyrt, så er det bare så kedeligt at se det alle steder synes jeg..

Det her dynebetræk kostede 60,- kr at sy.. Dæ billigt!  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2010

Sakris

Jeg synes det er rigtig fint. Og hvor er hun bare super sød!

Anmeld

15. juli 2010

Valle81

Maria. skriver:

Ja.. Man kan finde mange billige symaskiner på DBA.. Ja, og ikke nok med at det er dyrt, så er det bare så kedeligt at se det alle steder synes jeg..

Det her dynebetræk kostede 60,- kr at sy.. Dæ billigt!  

Ja det er knageme billigt:0)

Og ja -der er katvig og småfolk sengetøj alle steder - det er også pænt  - men synes det sjove går af det når alle har det:0)

Anmeld

15. juli 2010

Maria.

Valle81 skriver:

Ja det er knageme billigt:0)

Og ja -der er katvig og småfolk sengetøj alle steder - det er også pænt  - men synes det sjove går af det når alle har det:0)

Det er jo det!

Anmeld

15. juli 2010

Maria.

Sakris skriver:

Jeg synes det er rigtig fint. Og hvor er hun bare super sød!

Tusind tak!

Anmeld

15. juli 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Maria. skriver:

Tark søde! Hvordan går det med prinsessen? Er Mathilde en stolt storesøster?

Det går rigtig godt, tak. Hun er bare helt perfekt - sover og spiser som hun skal, også er hun begyndt at være vågen i længere tid af gangen. Det er bare super skønt

Mathilde er stadig rigtig stolt - når jeg henter hende i børnehaven skal AAAAAAALLLLLLLEEE se hendes lille søde lillesøster!

Hvad med dig - hvordan går det i dit lille hjem, og med jeres prinsesse?

Anmeld

15. juli 2010

Maria.

Mathildesmor skriver:

Det går rigtig godt, tak. Hun er bare helt perfekt - sover og spiser som hun skal, også er hun begyndt at være vågen i længere tid af gangen. Det er bare super skønt

Mathilde er stadig rigtig stolt - når jeg henter hende i børnehaven skal AAAAAAALLLLLLLEEE se hendes lille søde lillesøster!

Hvad med dig - hvordan går det i dit lille hjem, og med jeres prinsesse?

Årh hvor dejligt..  Her går det rigtig fint.. Malou trives og sover godt.. Det er dejligt.. Magnus er stadig en stolt storebror, han holder øje med hende hele tiden.. I denne uge er han hjemme og holder ferie..Det er lidt hårdt at aktivere ham når jeg samtidig har hende.. Specielt i dag hvor regnen bare vælter ned.. Så kan man ikke lige pakke hende i barnevognen og tage på legepladsen..

Det bliver bedre det næste 2 uger hvor farmand også har ferie.. Så tager vi til Hvide Sande i sommerhus..

Anmeld

15. juli 2010

smokin

godt gået søde

Anmeld

15. juli 2010

Maria.

Zette skriver:

godt gået søde

Tark! Hvordan går det med Malou og Kolik og Kejsersnits-ar?

Anmeld

15. juli 2010

smokin

Maria. skriver:

Tark! Hvordan går det med Malou og Kolik og Kejsersnits-ar?

Malou har stadig kolik men det går bedre. Jeg er blevet opereret 4 gange nu, og skal have taget sting imorgen... så håber jeg sgu det er iorden. ( har stadig lidt ondt i det).

Hvordan går det med din Malou?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.