lotchen aka Charlotte skriver:
Tror bare hans pointe var, at der lige pludselig var RET mange spædbørn, der havde KISS og han tillod sig at være kritisk overfor om det nu virkelig var tilfældet eller om man behandlede på noget, der ville have gået gået over af sig selv.
Så må man jo selv vurdere om man har tillid til kiropraktoren eller ej.
Det har han da ganske sikkert også ret i.
I tilfældet med min niece HAVDE hun jo rent faktisk KISS, der ikke gik væk, så hun nu som 1½ årig har KIDD og de afventer en undersøgelse for at finde ud af om hun har varige mén.
Både deres SP og læge har siden hun var spæd kommenteret at hun var lidt skæv, men blevet ved med at fortælle forældrene at det ville gå over af sig selv - der var ingen grund til at gøre noget.
Nu har det så vist sig at det IKKE gik over, og at hun BURDE have været til kiropraktor...
Jeg må indrømme at min næste kommer et smut forbi kiropraktor, uanset om hun er skæv eller ej - jeg tør ikke tage chancen. Jeg kan se hvilket helvede min svoger og svigerinde har haft de sidste 1½ år, med en datter der på ingen måde trives, ikke ville spise og ikke ville sove. Der er 14 dage mellem deres datter og vores og de er lige høje, men deres datter vejer stadig næsten 2 kg mindre end vores.
Så betaler jeg hellere et par gange til kiropraktor for noget som måske var gået væk af sig selv, fremfor at risikere varige mén.
Anmeld