I dag den store dag - har helt ondt i maven!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juli 2010

acdp8620

Dejligt at det hele gik godt

Og hun er da bare alt for skøn

håber snart det bliver min tur( har termin i dag)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2010

Bare mig..

Stort stort tillykke.. Jeg kan slet ikke finde ud af datoerne og troede det var idag du havde fået kejsersnit Men nej, så er det to dage siden..

Endnu engang tillykke, hvor ser hun bare dejlig ud!

Anmeld

17. juli 2010

Svei

Tanja78 skriver:

Tak for at de krydsede fingre  Det gik rigtig godt, på trods af at jeg blev syg med kvalme og svimmelhed af smertelindringen  Så har ikke spist i to døgn, men har været ude af sengen allerede kl 14 i går alt er perfekt

Vi fik den skønneste prinsesse til verden - Freya, som havde en kampvægt på 3790 og 50 cm  (her 8 dage før tid)...

Vi vidste jo ikke kønnet inden og nej, hvor var det bare en super oplevelse af finde ud af det på dagen

Tillykke med den bette pige...så var hun da ikke så stor igen..var det pga størrelsen du skulle have ks..? for hun ville da have været en almindelig str.4 kg baby til termin så..

Men dejligt det gik godt...tillykke...

Anmeld

17. juli 2010

XXSS

Eva. skriver:

Tillykke med den bette pige...så var hun da ikke så stor igen..var det pga størrelsen du skulle have ks..? for hun ville da have været en almindelig str.4 kg baby til termin så..

Men dejligt det gik godt...tillykke...

Tak tak fantastisk  Nej kejsersnittet skyldes en besværet fødsel sidst som endte ud i akut kejsersnit...

Anmeld

17. juli 2010

Svei

Tanja78 skriver:

Tak tak fantastisk  Nej kejsersnittet skyldes en besværet fødsel sidst som endte ud i akut kejsersnit...

Nå, ok... for ellers var det da super ærgeligt at skulle få et ks når ikke barnet blev så stort som man måske troede...

Anmeld

17. juli 2010

XXSS

Eva. skriver:

Nå, ok... for ellers var det da super ærgeligt at skulle få et ks når ikke barnet blev så stort som man måske troede...

Ja helt sikkert... Freya, var dog større end de havde beregnet... Men var nu glad for valget, blev lidt for syg sidste gang og det er jeg glade for at de tog højde for denne gang - så jeg havde en fødsel, hvor jeg mentalt kunne være til stede det var dejligt at prøve

Anmeld

17. juli 2010

XXSS

TbCp skriver:

Ja det må være ret specielt at vide præcis hvornår man bliver mor!
Rigtig meget held og lykke med det!

Tak  Det var en rigtig mærkelig oplevelse kan du tro, og det gjorde mig faktisk næsten mere nervøs end sidst da jeg bare gik og ventede, i og med det jo også er en operation, med alle de risici der følger med.. Er bare glad for at det hele gik godt

Anmeld

17. juli 2010

Anne85

Stort tillykke med den fine prinsesse

Anmeld

17. juli 2010

XXSS

AnneP skriver:

Held og lykke, håber alt går som det skal, og at manden er blevet frisk igen, så han kan være der 100%for dig!

Knus herfra!

Tusinde tak  Han var der bare 200% selvom han stadig er syg  Lidt synd for ham.. Men det gik heldigvis godt alligevel...

Anmeld

17. juli 2010

AnneP

Tanja78 skriver:

Tusinde tak  Han var der bare 200% selvom han stadig er syg  Lidt synd for ham.. Men det gik heldigvis godt alligevel...

Æv at han skulle være syg, med dejligt at han var der for dig!

Og skønt at alt gik som det skulle! Et kæmpe tillykke herfra!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.