I dag den store dag - har helt ondt i maven!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.386 visninger
29 svar
0 synes godt om
15. juli 2010

XXSS

Dejlige skønne piger - jeg håber i vil krydse fingrene lidt for mig...

Om 4 timer ligger jeg med min lille bebs i armene - det er virkelig for surrealistisk og jeg har ikke fattet det helt endnu!

Er lidt nervøs, dog mest for narkosen pyyy!  Så det bliver den værste hurtle at komme igennem. Operatøren skal skære mit "gamle" ar væk og lave et nyt - det er også lidt grænseoverskridende (men regner jo med at jeg ikke mærker noget som helst)..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2010

CarinaSB

uhh ... rigtig meget held og lykke .. jeg syntes det må være underligt at vide lige præcis hva dag man bliver mor 

Anmeld

15. juli 2010

XXSS

CarinaSD skriver:

uhh ... rigtig meget held og lykke .. jeg syntes det må være underligt at vide lige præcis hva dag man bliver mor 

Det er sååå mærkeligt - det kan hvis ikke beskrives.. og selv om man ved det - så synes ikke at man kan gøre sig selv mentalt klar

Men tak

Anmeld

15. juli 2010

TbCp

Ja det må være ret specielt at vide præcis hvornår man bliver mor!
Rigtig meget held og lykke med det!

Anmeld

15. juli 2010

AnneP

Held og lykke, håber alt går som det skal, og at manden er blevet frisk igen, så han kan være der 100%for dig!

Knus herfra!

Anmeld

15. juli 2010

wamse

Held og lykke med det

Anmeld

15. juli 2010

Lone Jakobsen

uhh hvor er det spændende. held og lykke med det

Anmeld

15. juli 2010

Chalala85

Ihh hvor bliver det spændene! Jeg ønsker dig al held og lykke og glæder mig til billeder og en pks fb

Anmeld

15. juli 2010

mortil(nichlasogmathias)

ej hvor er det bare fantastisk, mange gage held og lykke, jeg har selv fået taget mi den store ved kejsersnit, du skal ikke være nervøs, man bliver helt overrasket over hvor hurtigt de går, de har styr på hva de laver..

knus karina med to skøne drenge..

Anmeld

15. juli 2010

MarieMor

rigtig meget held og lykke til dig !!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.