Please sig I har været igennem det, og det er en fase og det går over!
Jeg bliver snart sindsyg! En ting er at Johanna brokker sig når hun bliver lagt til at sove, men en anden ting er at når hun sover, så karter hun rundt, roder rundt på maven, rejser sig op på alle 4, og sætter sig op, og sidder så og skriger, bliver lagt ned, falder i søvn, karter rundt, roder rundt på maven, op på alle 4 og sætter sig op osv! Det sker i søvn, vågen tilstand, halv sovende osv.
Jeg blev så vandvittig af at gå ind til hende, at jeg lagde mig ind i gæsteværelset med hende, og det hele startede forfra. Jeg forsøgt at holde hende, men det er jo Pippi bomstærk vi snakker om. Da kl. var 01, tog hende inde kl. 22.30, så gad jeg bare ikke mere, vendte ryggen til hende, og jeg kunne godt mærke hun kartede rundt, og jeg ved ikke hvorlænge, jeg mærkede også et hoved det lænede sig imod mig, men næ nej tænk hvis man faldt i søvn!!!!!!
Jeg er åbenbart faldet i søvn før Johanna, så jeg ved ikke hvornår hun gik omkuld!
Hjælp siger jeg bare!
Hun er lige startet i VS og er begyndt at kravle, så det må jo kværne op i hendes lille hovede - men for katten da!
Jeg overvejde på et tidspunkt at putte en sele i hendes tremmeseng, men det kan jeg jo ikke!
Hjælp hvad gjorde I?
Knus Siber, der er total bustet, og desværre er det sidste barselsdag, starter job mandag, øvøvøvøv
Anmeld