Fødsel på vej?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juli 2010

kimfrit

Jeg havde pluk veer det meste af aften, men faldt endelig i søvn ved en 01.30 tiden tror jeg. Jeg vågnede kl 6 i morges med lidt pluk veer igen, men synes det er gået lidt i sig selv.

Tilgængæld har jeg virkelig ondt i miy understel, kan næsten ikke gå rundt uden smerte. Venter lige et stykker tid, så tor jeg at jeg ringer til fødegange for at tjekke at alt er  , hvis det bliver ved.

Jeg er førstegang fødende, så et lidt clue-less med det hele  Men tak for alle jeres fine svar.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2010

MarieMor

kimfrit skriver:

Jeg havde pluk veer det meste af aften, men faldt endelig i søvn ved en 01.30 tiden tror jeg. Jeg vågnede kl 6 i morges med lidt pluk veer igen, men synes det er gået lidt i sig selv.

Tilgængæld har jeg virkelig ondt i miy understel, kan næsten ikke gå rundt uden smerte. Venter lige et stykker tid, så tor jeg at jeg ringer til fødegange for at tjekke at alt er  , hvis det bliver ved.

Jeg er førstegang fødende, så et lidt clue-less med det hele  Men tak for alle jeres fine svar.

for at alt er som det skal og den lille derinde snart melder sin ankomst 

Anmeld

15. juli 2010

puttecolle

MaleneG skriver:

Den med vandet og slimproppen har jeg godt nok aldrig hørt om før ..

Det er jo kun ca. 10 % der får vandafgang inden veer, men størstedelen mister deres slimprop.  Slimproppen er jo ikke et sikker tegn på at fødslen er nær, da den jo kan gendanne sig selv op til flere gange.

Nårh men til spørgsmålet, umiddelbart vil jeg sige at du skal prøve at tage tid på dem, det er nok den eneste vej frem, for det er jo ikke alle der synes at veer er de værste

Held og lykke

men igen jeg tro det er forskelligt hvilken JM og læge man har for det er både min læge og JM der har sagt det

ja tiden er altid et godt spring

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.