Fødsel på vej?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.347 visninger
12 svar
0 synes godt om
14. juli 2010

kimfrit

Jeg har haft pluk veér hele dagen, og de var i sær slemme her i eftermiddags, synes de er ved at aftage lidt, men jeg har stadig rigtig mange.

Hele understellet er ømt, og det føles som om at lillepigen, ja i mangel på bedre forklaring, piller mig i skridtet.

Mit vand er ikke gået, og slimproppen gik for et par uger siden.

Hvordan ved jeg om det er ved at udvikle sig til veér eller om det bare er pluk veér.

Er idag i uge 38.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2010

NinaNymannMadsen

kimfrit skriver:

Jeg har haft pluk veér hele dagen, og de var i sær slemme her i eftermiddags, synes de er ved at aftage lidt, men jeg har stadig rigtig mange.

Hele understellet er ømt, og det føles som om at lillepigen, ja i mangel på bedre forklaring, piller mig i skridtet.

Hvordan ved jeg om det er ved at udvikle sig til veér eller om det bare er pluk veér.

Er idag i uge 38.

det siges jo at man ikke er itvivl om at det er veer når det er.

er de reglmæssige og har samme styrke? for så ville jeg da mene det godt kunne tyde på veer. men ellers er du helt i tvivl så ring til FG de svare altid på ens spørgsmål.

krydser fingre for det er veer der er på vej så du kan få din gulklump til verden.

Anmeld

14. juli 2010

Anne85

Tja... jeg var squ også i tvivl her 2. gang - indtil et par timer før hun blev født troede jeg stadig bare det var kraftige plukveer  Men hovedreglen er vel at bliver de regelmæssige og er de så du ikke kan koncentrere dig om at snakke osv under dem så er det veer

Anmeld

14. juli 2010

pussepige

Da jeg fik veer her ved nr 3 var det virkeligt ikke noget der overhovedet gjorde ondt men de var regel mæssige og tog på fødegangen 3 timer efter var Tobias ude.. Slimpr var gået dagen før..

Anmeld

14. juli 2010

puttecolle

kimfrit skriver:

Er idag i uge 38.

er du helt sikker på at vandet ikke er gået for når slimprobben er gået så siger man at der normalt går et par dage så sku vandet også gå det har min jordmor ihvertfald sagt.

de pluk veer er de så slemme at du ikke kan sove fra dem? for så er det veer da jeg ventede vores den føste vågned3 jeg op og natten med de mest sindsygste smerter i mit liv og ringede ud på FG for at sprøge om jeg måtte tag en sovepille for at kunne sove men intet hjalp andet end at løbe på trapper... så mærk efter for hvis du ikke kan holde dem ud så ring der ud og hvis du er 1gangs fødene så plejer de at sige at man lige skal vente et par timer afhæning af hvor længe du har haft smerter

Nicole 29+3

Anmeld

14. juli 2010

Sees

puttecolle skriver:

er du helt sikker på at vandet ikke er gået for når slimprobben er gået så siger man at der normalt går et par dage så sku vandet også gå det har min jordmor ihvertfald sagt.

de pluk veer er de så slemme at du ikke kan sove fra dem? for så er det veer da jeg ventede vores den føste vågned3 jeg op og natten med de mest sindsygste smerter i mit liv og ringede ud på FG for at sprøge om jeg måtte tag en sovepille for at kunne sove men intet hjalp andet end at løbe på trapper... så mærk efter for hvis du ikke kan holde dem ud så ring der ud og hvis du er 1gangs fødene så plejer de at sige at man lige skal vente et par timer afhæning af hvor længe du har haft smerter

Nicole 29+3

Den med at vandet kommer et par dage efter slimproppen, må jeg lige stille spørgsmålstegn ved?
Min slimprop gik da jeg var 34+5 og jeg fødte først i 37+2.

Men til TS - Håber snart at guldklimpen ser dagens lys

Anmeld

14. juli 2010

puttecolle

MamaMis. skriver:

Den med at vandet kommer et par dage efter slimproppen, må jeg lige stille spørgsmålstegn ved?
Min slimprop gik da jeg var 34+5 og jeg fødte først i 37+2.

Men til TS - Håber snart at guldklimpen ser dagens lys

oki men jeg kan jo kun fortælle hvad min JM har sagt

Anmeld

14. juli 2010

Sees

puttecolle skriver:

oki men jeg kan jo kun fortælle hvad min JM har sagt

Det er også helt okay - Jeg havde bare ikke hørt om det før

Anmeld

14. juli 2010

puttecolle

MamaMis. skriver:

Det er også helt okay - Jeg havde bare ikke hørt om det før

tro det er meget forskelligt hvilken JM man går hos

Anmeld

15. juli 2010

MaleneG

puttecolle skriver:

tro det er meget forskelligt hvilken JM man går hos

Den med vandet og slimproppen har jeg godt nok aldrig hørt om før ..

Det er jo kun ca. 10 % der får vandafgang inden veer, men størstedelen mister deres slimprop.  Slimproppen er jo ikke et sikker tegn på at fødslen er nær, da den jo kan gendanne sig selv op til flere gange.

Nårh men til spørgsmålet, umiddelbart vil jeg sige at du skal prøve at tage tid på dem, det er nok den eneste vej frem, for det er jo ikke alle der synes at veer er de værste

Held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.