Depression

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juli 2010

Plysbjørnen

Anonym skriver:

Det letter lidt at det ikke er super dyrt. Tak for det Maria

Planen er pt at ringe og få en tid hos lægen imorgen, men selv det er bare virkelig svært. Og hvad pokker siger man til den rare sekretær?

Tak igen fordi i er her

Du skal bare være ærlig og sige at du ikke har det godt, forklar hvad du skal snakke med dem om, for du skulle gerne have en "dobbelt" tid...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2010

linemus

Jeg vil bare lige give dig en stor krammer. Synes det er super godt og flot du gør noget ved det, så du kan få dit liv tilbage og nyde tiden med dine børn.

Knus Line

Anmeld

18. juli 2010

ka li ja

Anonym skriver:

Det letter lidt at det ikke er super dyrt. Tak for det Maria

Planen er pt at ringe og få en tid hos lægen imorgen, men selv det er bare virkelig svært. Og hvad pokker siger man til den rare sekretær?

Tak igen fordi i er her

ja du siger bare til sekretæren at du er bange for du har fået en depression så du vil gerne ha en ordenlig samtale med din læge. så sætter hun nok god tid af til dig

pøj pøj med det.

det er flot du er kommet så langt at du vil tale med nogen om det

Anmeld

28. juli 2010

Anonym trådstarter

Her netop bestilt tid hos lægen, så om en uges tid skal jeg derop. Glæder mig til at få det afklaret, men er samtidig lidt skræmt over hvad hun vil sige og spørge om.

Anmeld

28. juli 2010

Helle30

Du skal bare have et stort klap på skulderen fra mig fordi, du har taget beslutningen om at gøre noget ved, hvordan du har det og har fået bestilt den tid.

- Helle

Anmeld

28. juli 2010

Tut

Gud hvor "sjovt"  (ja, det er det jo ikke, men...) - jeg skal til lægen på mandag og snakke om jeg evt. har en deprission...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.