Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Stepmom87 skriver: Her er min lille rødtop.. Det røde hår er MEGET tydeligere IRL.. Og det røde hår må hun have fra postbuddet, for hverken mig eller hendes far har rødt hår..
Her er min lille rødtop.. Det røde hår er MEGET tydeligere IRL.. Og det røde hår må hun have fra postbuddet, for hverken mig eller hendes far har rødt hår..
Åh...det bette myr...hvor er hun bare alt ALT for skøn...smukke baby..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Eva. skriver: Åh...det bette myr...hvor er hun bare alt ALT for skøn...smukke baby..
Mange tak.. Men jeg synes nu ikke at hun er så bette mere..
Stepmom87 skriver: Mange tak.. Men jeg synes nu ikke at hun er så bette mere..
åh jo...det er hun da, men nu er mine knægte jo også store...
Eva. skriver: åh jo...det er hun da, men nu er mine knægte jo også store...
Jeg savner min lille nyfødte der synes at mor var den bedste i verden og ikke far og storebror..
Stepmom87 skriver: Jeg savner min lille nyfødte der synes at mor var den bedste i verden og ikke far og storebror..
Mor vil altid(næsten) være den bedste... men måske ikke den der altid får mest opmærksomhed...
Eva. skriver: Mor vil altid(næsten) være den bedste... men måske ikke den der altid får mest opmærksomhed...
Det trøster mig da lidt..
Stepmom87 skriver: Det trøster mig da lidt..
Du er nok bare ikke færdig med at få børn.. en dag så savner du ikke mere den der afhængighed men glæder dig til at være uafhængig...
Eva. skriver: Du er nok bare ikke færdig med at få børn.. en dag så savner du ikke mere den der afhængighed men glæder dig til at være uafhængig...
Jo, det er desværre slut for mig at få børn.. Min krop kan ikke holde til en graviditet mere..
Stepmom87 skriver: Jo, det er desværre slut for mig at få børn.. Min krop kan ikke holde til en graviditet mere..
Åh, det gør mig ondt...det må være hårdt...
Eva. skriver: Åh, det gør mig ondt...det må være hårdt...
Det er det også, men er ved at have vænnet mig til tanken om at jeg må "nøjes" med min datter og stedsøn.. Så må jeg jo bare forkæle dem helt vildt..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128