Andre med rødhårede børn??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juli 2010

Svei

lillespurv19 skriver:

Lærke sofias hår har rødt skær (det der er af hår self) Men det bliver tydeliger for hver uger der går Men farmand er os knaldrødhåret!

billedet på dynen er hun kun 2 dage og det andet 2 mdr

Åh, hvor er hun fin...

Jeg og alle mine tre børn var rødhårede da de blev født...jeg er så blond nu med rødligt skær, det samme er min den yngste og den ældste er vidst bare blond...

Men rødt er bare så flot, synes jeg...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2010

Koen.

Eva. skriver:

Åh, hvor er hun fin...

Jeg og alle mine tre børn var rødhårede da de blev født...jeg er så blond nu med rødligt skær, det samme er min den yngste og den ældste er vidst bare blond...

Men rødt er bare så flot, synes jeg...

Tak

Er jeg os, synes rødhåret børn er så kære! Ej, sjovt det ændrede sig så meget, håber lærke sofia beholder sit men gør nu heller intet hvis det ændre sig, kunne være hun måske kunne ligne mor bare lidt mere så

Anmeld

14. juli 2010

Svei

lillespurv19 skriver:

Tak

Er jeg os, synes rødhåret børn er så kære! Ej, sjovt det ændrede sig så meget, håber lærke sofia beholder sit men gør nu heller intet hvis det ændre sig, kunne være hun måske kunne ligne mor bare lidt mere så

Ja, min olde var helt ude af den da hun så jeg var rødhåret og min mor havde ønsket sig alt andet end en rødhåret en...

Men det er lidt vildt at vi alle havde samme farve som Bertram har nu og sådan ser de to andre ud..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

14. juli 2010

Koen.

Eva. skriver:

Ja, min olde var helt ude af den da hun så jeg var rødhåret og min mor havde ønsket sig alt andet end en rødhåret en...

Men det er lidt vildt at vi alle havde samme farve som Bertram har nu og sådan ser de to andre ud..

Åh nej dog

skønt billede, det er nogle dejlige drenge altså en dejlig rød farve!

Anmeld

14. juli 2010

Svei

lillespurv19 skriver:

Åh nej dog

skønt billede, det er nogle dejlige drenge altså en dejlig rød farve!

Tak..

Anmeld

14. juli 2010

Rillo

Jep har 3 børn dog har kun 2 af dem mit røde hår

Her er Gry og Frederik

Anmeld

14. juli 2010

Svei

Rillo skriver:

Jep har 3 børn dog har kun 2 af dem mit røde hår

Her er Gry og Frederik

Ok...men med deres røde farve, så ville min nummer tre nok også kaldes rødhåret...synes bare mere det er en rødblond farve...men sjovt at de ikke alle tre har samme farve..

Anmeld

14. juli 2010

Rillo

Måske billederne der ikke viser det så godt for de har virkelig rødt hår

Anmeld

14. juli 2010

Svei

Rillo skriver:

Måske billederne der ikke viser det så godt for de har virkelig rødt hår

Ok...det er bare så lyst i forhold til min den enes men ligner meget Konrads farve.... smukt er det i hvert fald..

Anmeld

14. juli 2010

Stepmom87

Her er min lille rødtop.. Det røde hår er MEGET tydeligere IRL.. Og det røde hår må hun have fra postbuddet, for hverken mig eller hendes far har rødt hår..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.