Ny body design!!! Til piger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juli 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Dejligt med noget rigtig prinsesse noget, det skal der også være plads til. Synes den er rigtig fin! Kunne sagtens finde på at købe sådan en fin sag, selv om jeg er meget drengepiget. Lidt prinsesse må der gerne være!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2010

lion

VIPpigen skriver:

Stoffet snyder en del syntes jeg selv. Men er nød til at prøve mig frem

Jo mere elastisk stoffet er, jo mere syntes jeg det krøller. men fik desværre ikke kanten under med da jeg lagde den op, derfor den krøller så meget mere end nede ved benene. Men overvejer om der skal laves noget andet af stoffet, men ved ikke hvad.

Ja, trykknapper driller virkelig. for pokker da.

Bruger du en dæksøm oppe i halsen?

Hvis stoffet ikk er lidt elastik vil det også krølle, men det er fordi der trækker sig sammen.

Men har du prøvet at bruge kantebånd i stedet?

Anmeld

15. juli 2010

VIPpigen

lion skriver:

Bruger du en dæksøm oppe i halsen?

Hvis stoffet ikk er lidt elastik vil det også krølle, men det er fordi der trækker sig sammen.

Men har du prøvet at bruge kantebånd i stedet?

Kanten er bare overlocket, og så syet fast med tvillingenåle, så bare en alm syning. Ja, ved godt det krøller fordi det strækker sig. Har ikke prøvet med kantebånd da jeg ikke syntes det er så kønt med små kanter i andet materiale.

Men skal nok finde på noget, hihi, ideerne skal bare lige komme tror jeg.

Tror ikke kvaliteten er god til body heller, da det ikke er 100% bomuld, men ved ikke hvor sippet man er med sådan noget??

Anmeld

15. juli 2010

Chamomile

Den ser sød ud

Anmeld

15. juli 2010

VIPpigen

Chamomile skriver:

Den ser sød ud

Tak

Anmeld

15. juli 2010

lion

VIPpigen skriver:

Kanten er bare overlocket, og så syet fast med tvillingenåle, så bare en alm syning. Ja, ved godt det krøller fordi det strækker sig. Har ikke prøvet med kantebånd da jeg ikke syntes det er så kønt med små kanter i andet materiale.

Men skal nok finde på noget, hihi, ideerne skal bare lige komme tror jeg.

Tror ikke kvaliteten er god til body heller, da det ikke er 100% bomuld, men ved ikke hvor sippet man er med sådan noget??

Jeg var i starten ikk spippet. Men nu hedder det 100% bomuld i bodyer, da begge mine børn har børneeksem.

Anmeld

15. juli 2010

VIPpigen

lion skriver:

Jeg var i starten ikk spippet. Men nu hedder det 100% bomuld i bodyer, da begge mine børn har børneeksem.

Så forstår jeg godt... Bomuld er lidt blødere end det jeg har til at ligge her... Og det er kraftigere det jeg arbejder med nu også. Tænker bare at lave nogen fede bluser ud af det i stedet... Både til drenge og piger...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.