Ny body design!!! Til piger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.841 visninger
16 svar
0 synes godt om
14. juli 2010

VIPpigen

Så blev der lavet lidt om på mønstret, og der kom en pigemodel. Ved dog stadig ikke helt

Syningen over maven er lige, og skulle meget gerne sidde under blekanten, ærmerne er lavet 2 cm længere, og den er udvidet lidt i størrelsen!! Håber på der kommer en prøve baby forbi meget snart

Men hvad syntes du??

[ved godt kanten ved halsen er ikke så vellykket, og heller ikke de s**** trykknapper]

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2010

Frk. Himmelblå

Sød. Sikke evner du har .

Måske er den næsten for sød - tangerer det pusse-nussede . Helt klart et outfit for en prinsesse.

Den forekommer mig lidt bred i fht. længden? Det kan selvfølgelig være fotoet, der snyder.

Jeg kunne sagtens finde på at stoppe min datter i den, selvom jeg er mere til det lidt mere kønsneutrale.

Anmeld

14. juli 2010

VIPpigen

SeptemberBaby skriver:

Sød. Sikke evner du har .

Måske er den næsten for sød - tangerer det pusse-nussede . Helt klart et outfit for en prinsesse.

Den forekommer mig lidt bred i fht. længden? Det kan selvfølgelig være fotoet, der snyder.

Jeg kunne sagtens finde på at stoppe min datter i den, selvom jeg er mere til det lidt mere kønsneutrale.

Helt enig, den er meget "sød" der var nogen der efterlyste noget prinsesse look, og det var lidt det jeg gik efter.

Syntes også selv den virker bred på billedet, men ved ikke på en baby?? hihi

Anmeld

14. juli 2010

Laulund87

Synes måske også den er lige sød nok, men dygtig det er du! En anden farve og så kunne du godt sælge til mig

Anmeld

14. juli 2010

Mira0911

Super fin... :)

Anmeld

14. juli 2010

VIPpigen

Laulund87 skriver:

Synes måske også den er lige sød nok, men dygtig det er du! En anden farve og så kunne du godt sælge til mig

Tak. Skal se hvad jeg mere kan finde på, og skal nok smide dem op efterhånden

Anmeld

14. juli 2010

Laulund87

VIPpigen skriver:

Tak. Skal se hvad jeg mere kan finde på, og skal nok smide dem op efterhånden

Super

Anmeld

14. juli 2010

VIPpigen

MoarJ skriver:

Super fin...

Mange tak

Anmeld

14. juli 2010

lion

VIPpigen skriver:

Så blev der lavet lidt om på mønstret, og der kom en pigemodel. Ved dog stadig ikke helt

Syningen over maven er lige, og skulle meget gerne sidde under blekanten, ærmerne er lavet 2 cm længere, og den er udvidet lidt i størrelsen!! Håber på der kommer en prøve baby forbi meget snart

Men hvad syntes du??

[ved godt kanten ved halsen er ikke så vellykket, og heller ikke de s**** trykknapper]

Jeg vil sige at den body ser meget bred ud. Men det kan jo være stoffet også snyder.

Men fin er den, lidt for tøset efter min smag.

Halsen: Har du prøvet noget stof som ikk ruller sammen eller er mere elastik, så trækker det sig lidt sammen efter du har syet halsen.

Tryknapper er noget lort at sætte i tøj

Anmeld

14. juli 2010

VIPpigen

lion skriver:

Jeg vil sige at den body ser meget bred ud. Men det kan jo være stoffet også snyder.

Men fin er den, lidt for tøset efter min smag.

Halsen: Har du prøvet noget stof som ikk ruller sammen eller er mere elastik, så trækker det sig lidt sammen efter du har syet halsen.

Tryknapper er noget lort at sætte i tøj

Stoffet snyder en del syntes jeg selv. Men er nød til at prøve mig frem

Jo mere elastisk stoffet er, jo mere syntes jeg det krøller. men fik desværre ikke kanten under med da jeg lagde den op, derfor den krøller så meget mere end nede ved benene. Men overvejer om der skal laves noget andet af stoffet, men ved ikke hvad.

Ja, trykknapper driller virkelig. for pokker da.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.