Toddlers diare

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juli 2010

Svei

Majbriteriksen skriver:

Hov- så blev jeg lige klogere. Cøliaki er det samme som gluten-allergi Så ved jeg det. Så ja, det er han tjekket for. Han er tjekket for de gængse 6 fødevarer som man kan have allergi for.

Det er ikke det samme...cøliaiki er ikke allergi....men kan godt være det bruges som det samme, men det er det ikke... men godt hvis han er tjekket-....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2010

Majbriteriksen

Eva. skriver:

Åh, det er synd for jer og dem...kender det for godt...min den ældste fik konstateret cøliaki i desc og hans yngste bror fik konstateret allergi få måneder efter...ikke at det er livsfarligt, men det tager noget energi med syge børn... jeg har så selv lige fået konstateret en kronisk sygdom så har bare lyst til at melde mig ud af livet for et par måneder...

Kender godt at man har lyst til at sætte liuvet på pause. Det er også bare typisk at alt ting ramler sammen på en gang.

Hvor er jeg ked af at høre at dine sønner har den sygdom, er det ikke meget besværligt og dyrt?

Håber du har nogen at få hjælp ved, det  er så hårdt at man selv er syg og skal tage sig at sine unger samtidig.

Sender lige ettil dig

Anmeld

14. juli 2010

Svei

Majbriteriksen skriver:

Kender godt at man har lyst til at sætte liuvet på pause. Det er også bare typisk at alt ting ramler sammen på en gang.

Hvor er jeg ked af at høre at dine sønner har den sygdom, er det ikke meget besværligt og dyrt?

Håber du har nogen at få hjælp ved, det  er så hårdt at man selv er syg og skal tage sig at sine unger samtidig.

Sender lige ettil dig

Ja, sådan er det desværre tit...at det hele vælter...

Jo, det er ret bøvlet og brødet og nadvarene koster en formue....feks koster 4 runstykker 30 kr.!!!! det er altså dyrt synes jeg og en teenager spiser en del-...det gode er at han har fået det så godt og vokser, har energi og trives bare så godt..men synes det er hårdt og frygter hverdagen efter ferien hvor jeg virkelig skal igang...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.