Sidste dag på barsel..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

353 visninger
4 svar
0 synes godt om
27. juni 2008

Tut

På mandag går det løs igen - JOB...

Jeg har ikke arbejdet siden jeg blev fuldtidssygemeldt med bækkenløsning d. 15/3-2007..

Selvom jeg ikke gider mit nuværende job, så bliver det jo dejligt at komme ud blandt voksne mennesker igen.

Her kl. 10 skal vi til 1 års undersøgelse/vaccination med Noah. Han bliver nok ikke glad for at blive stukket, det plejer han ik at være.

I aften skal jeg med min bedste veninde i biffen og se "Sex and the city", det er en god afslutning på barslen :D

Hmmm, bare lidt tomme tanker her fra morgenstunden.

Tut

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2008

Grynt

Uhhh gruer selv lidt for når det hele er slut, ungen er blevet stor og skal afsted i inst/dp, hjemmet igen ligner lort, man ingen tid har til sig selv, hyggen ved at gå i netto og møde andre barslende mødre og unger, kollegaer (selv om jeg er meget glad for dem), job, stress osv osv 8( Jeg ville bare gerne snuppe et år mere her hjemme, men det kan jo ikke lade sig gøre :'( Dog glæder jeg mig til at tjene menneske penge, for dag-penge når man da ikke langt med :'( Og dog, et eller andet sted glæder jeg mig jo også til at komme tilbge. Et fantastisk job med søde kollegaer jeg har savnet meget. Men nu har jeg også gået hjemme længe. Blev delvis sygemeldt i uge 20 og gik på barsel den 7 maj og skal først afsted igen den 1/9...så hvad er det egentlig jeg piver over :'( Håber du nyyyyyyyder de sidste dage der hjemme (L)

Anmeld

27. juni 2008

Nadi

Det er super skønt at komme igang igen, og for mig er det super dejligt at aflevere Oliver i hos dp'en for jeg kan bare se at han nyder at være sammen med andre børn. Og jeg har også tit svært ved at aktivere/stimulere ham som andre børn på hans niveau kan. Åh hvor er jeg misundelig, jeg skulle have været inde at se den i aften med min mor. Men Dennis og jeg skal se på sofa, handle ind til lørdag, se på cykelhjelme til søndag og vandtættesko til Oliver. Men god arbejdslyst på mandag :) -Nadia

Anmeld

27. juni 2008

Siber

yes yes, sidste dag på barsel for mig også!

øv jeg ville bare lige gerne have en uge mere - for mig selv!

Knus Siber, der gerne vil starte på arbejde, men ikke lige nu, og helts et andet sted! Jeg må lede efter noget nyt!

Anmeld

27. juni 2008

Kaufie

Det er godt nok længe du har gået hjemme - kan godt forstå du glæder dig til at komme lidt ud - selvom det kunne være fedt at dukke op blot for at sige op.....:S

God arbejdslyst - held og lykke med vaccinationen - og rigtig god tur i biffen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.