Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tanja78 skriver: Nej lige præcis, jeg holder mig også til operation... men det er altså stadig meget mærkeligt at have tidspunkt og dato på synes jeg
Nej lige præcis, jeg holder mig også til operation... men det er altså stadig meget mærkeligt at have tidspunkt og dato på synes jeg
Ok.-.. jeg ville synes det var mærkeligt bare at vente på at gå i fødsel, men det er jo klart at det man selv har været igennem bliver normalen for en selv... det er da skønt lige at vide hvornår..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Risen skriver: Ja det må du nok sige ! .. Ja vi har det alle rigtig godt.. Hun er simpelthen så nem! Så længe hun bare får sin mad i tide er der ingen gråd eller tårer.. Så fantastisk..
Ja det må du nok sige ! .. Ja vi har det alle rigtig godt.. Hun er simpelthen så nem! Så længe hun bare får sin mad i tide er der ingen gråd eller tårer.. Så fantastisk..
Hvor er det dejligt at høre - og fantastisk når man er så heldig Håber også vi er heldige
Vi ses tøser - så er det hertil morgen det sker - kan godt mærke, at nerverne er lidt løse i kanten - faktisk mest af alt for narkosen..
Håber i vil tænke lidt på mig
Håber alt er gået fantastisk ! Glæder mig til opdatering og billeder !
Tanja78 skriver: Vi ses tøser - så er det hertil morgen det sker - kan godt mærke, at nerverne er lidt løse i kanten - faktisk mest af alt for narkosen.. Håber i vil tænke lidt på mig
-jeg håber alt er gået godt og at din mand og datter blev lidt mere frisk? Glæder mig til at hører om det hele og se billeder!
Risen skriver: Håber alt er gået fantastisk ! Glæder mig til opdatering og billeder !
Tak søde alt vel fik lagt et par billeder i den anden tråd...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128