Så sker det sku i morgen - waka waka pyyye :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.555 visninger
15 svar
0 synes godt om
14. juli 2010

XXSS

Så skal der snittes i morgen - og manden er selvfølgelig ramt med dårlig mave og utilpashed (mon det er nerver, hans jobsamtale eller hvad det er ?!?) men hårdt bliver det hvis han ikke er på toppen! 

Lillepigen kæmper stadig med feber der kommer og går - måske er det stadig ørerne øv!  Hun bliver præcis 18 mdr. i morgen og her den 27. juli skal vi ind og have tid til drænanlæggelse rigtig øv.!

Og ja - så skal vi jo ind og have kejsersnit i morgen - så jeg håber bare og beder til  at alle mand er friske ... uggghh....

Vi har lige været til forundersøgelse i dag og alt så heldigvis godt ud - baby er vurderet til 35-3600 8 dage før termin, så det kan man da sige er en okay størrelse

Søvnen har ikke været så god i nat, og tror desværr at den bliver endnu værre nu i nat pyyye - det er altså meget underligt at have en tid til forløsning, i morgen på det her tidspunkt sidder jeg med baby i hænderne og har gjort det i flere timer - jeg kan slet ikke få gjort mig mentalt klar  Nerverne bliver garanteret også sat lidt under pres i morgen tidlig - jeg er nr. 1 på programmet så kl. 8 sker det..

Håber i vil krydse fingre for det hele alle mand raske, en god operation og alt det der hører til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2010

>>Carina<<

hvert fald en masse tanker herfra

glæder mig til ar se hvad der gemmer sig derinde

Anmeld

14. juli 2010

Risen

Årh tænk engang i morgen !  Krydser alt hvad jeg har inklusiv Claras fingre for dig og hele familien ! 

Anmeld

14. juli 2010

Anne85

Uh altså... spændende spændende... rigtig meget held og lykke  Og ja, undskyld at jeg ikke overholdt vores aftale... men jeg gad squ ik vente helt til torsdag

Anmeld

14. juli 2010

Svei

Ej hvor skønt...god forløsning for fødsel kan man jo ikke kalde det-...

Håber alt går godt...

Anmeld

14. juli 2010

XXSS

Anne85 skriver:

Uh altså... spændende spændende... rigtig meget held og lykke  Og ja, undskyld at jeg ikke overholdt vores aftale... men jeg gad squ ik vente helt til torsdag

Heheh det forstår jeg ikke  - håber alt gik vel..

Anmeld

14. juli 2010

XXSS

Risen skriver:

Årh tænk engang i morgen !  Krydser alt hvad jeg har inklusiv Claras fingre for dig og hele familien ! 

Det er gået sindssygt stærkt - håber lille prinsesse Clara har det godt? og moaren også

Anmeld

14. juli 2010

XXSS

Carina1984 skriver:

hvert fald en masse tanker herfra

glæder mig til ar se hvad der gemmer sig derinde

Tak søde - og ja det bliver rigtig spændende - have no idea

Anmeld

14. juli 2010

XXSS

Yrsa skriver:

Ej hvor skønt...god forløsning for fødsel kan man jo ikke kalde det-...

Håber alt går godt...

Nej lige præcis, jeg holder mig også til operation... men det er altså stadig meget mærkeligt at have tidspunkt og dato på synes jeg

Anmeld

14. juli 2010

Risen

Tanja78 skriver:

Det er gået sindssygt stærkt - håber lille prinsesse Clara har det godt? og moaren også

Ja det må du nok sige ! .. Ja vi har det alle rigtig godt.. Hun er simpelthen så nem! Så længe hun bare får sin mad i tide er der ingen gråd eller tårer.. Så fantastisk.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.