Kørejakke i str. 56 til pige tilsalg! HELT NY!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
632 visninger
8 svar
0 synes godt om
14. juli 2010

smokin

En lækker efterårsjakke som jeg købte oprindelig til Malou, men så kom sommeren...

Den er IKKE brugt - HELLER IKKE vasket! Jeg har blot klippet mærket af på hospitalet da vi skulle hjem, men der kunne hun svømme i den.. Nu er den så den rette str. men jeg må nok erkende at jeg ikke får den brugt i den her varme.

Så byd endelig!

Nypris 249 kr.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2010

smokin

Der må da være en eller anden der har brug for sådan en dejlig jakke til efteråret?!

Anmeld

17. juli 2010

FrkLarsen

Den er da bare super sød!!!  

Desværre går månedens babypenge til barnevogn, så kan ikke engang byde, sig endelig til hvis den stadig er til salg d. 30  

Anmeld

17. juli 2010

smokin

FrkLarsen skriver:

Den er da bare super sød!!!  

Desværre går månedens babypenge til barnevogn, så kan ikke engang byde, sig endelig til hvis den stadig er til salg d. 30  

Ja jeg er også skuffet over hun ikke fik brugt den... den er så blød!

Anmeld

17. juli 2010

misslea

Zette skriver:

En lækker efterårsjakke som jeg købte oprindelig til Malou, men så kom sommeren...

Den er IKKE brugt - HELLER IKKE vasket! Jeg har blot klippet mærket af på hospitalet da vi skulle hjem, men der kunne hun svømme i den.. Nu er den så den rette str. men jeg må nok erkende at jeg ikke får den brugt i den her varme.

Så byd endelig!

Nypris 249 kr.

Jeg kunne sagtens være interesseret.... den er jo super fin - og min lille datter kommer til oktober, så den ville sikkert være perfekt til vinter!!!

Hvad har du i tankerne om ca pris??

Knus fra Lea

Anmeld

17. juli 2010

smokin

misslea skriver:

Jeg kunne sagtens være interesseret.... den er jo super fin - og min lille datter kommer til oktober, så den ville sikkert være perfekt til vinter!!!

Hvad har du i tankerne om ca pris??

Knus fra Lea

Hmmm 125 kr. plus porto?

Anmeld

17. juli 2010

smokin

Zette skriver:

Hmmm 125 kr. plus porto?

Jeg tror ikke den er varm nok til vinter... jo under dyne i barnevognen eller til og fra bil... det er jo en kørejakke. med trykknapper.

Anmeld

17. juli 2010

misslea

Zette skriver:

Jeg tror ikke den er varm nok til vinter... jo under dyne i barnevognen eller til og fra bil... det er jo en kørejakke. med trykknapper.

ja ja - selvfølgelig under noget andet som du siger  Men mangler nemlig lidt en trøje til hende!!

sender dig lige en mail

Anmeld

19. juli 2010

smokin

Solgt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.