Pålæg...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.687 visninger
10 svar
0 synes godt om
26. juni 2008

linemus

Altså... synes det er lidt svært... Hvad putter I på rugbrøden? Her får de rigtig meget leverpostej. Det er nemt, og det kan de li'. Signe kan dog spise næsten alt, men Nanna er godt nok kræsen, når det drejer sig om hendes rugbrødsmadder. Ellers prøver jeg med torskerogn, makrel, ost, smøreost, banan. Så i går at vores kommende dp skar hamburgerryg i helt små firkanter og kom på brødet - og det passede Signe fint. kNus Line

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2008

ka li ja

altså vi er også rigtig gode til leverpostej madder. ellers får han makrel, kødpolse, hamburgerryg. hvad der lige er.

Anmeld

26. juni 2008

heaven

her står den på:

Makrel
tun
torskerogn
leverpostej
skæreost
smøreost
advocado

Stort set alt smørbart:P

Jannie

Anmeld

26. juni 2008

Lise

Her kan jeg på ingen måde hjælpe dig, for vi er temmelig kedelige... Simon får 9 ud af 10 gange leverpostej, for det kører lige ned :P Når jeg bestemmer får han banan på sin rugbrød. Christian har givet ham stærk ost +o( det åd han også! og smøreost naturel har han fået meget. Ellers er en mad med bønnepostej lækker, hvis man spørger mig :) Og avocado - men det kan Simon ikke lide..

Anmeld

26. juni 2008

Juniors mor

Her er most avocado (rørt op med lidt youghurt naturel) et stort hit. Ellers elsker hun kalkun/kyllingepålæg i alle mulige afskygninger. Hun er også glad for tun - lige fra dåsen - det sidder hun selv og spiser med fingrene. Andre gange rører jeg også tunen op med youghurt og putter på brødet - håber det inspirerede lidt ;)

PS.: hvis jeg havde to ekstra arme var du UDEN tvivl den der skulle have dem :D

Anmeld

26. juni 2008

Siber

her er æg også et hit, hvis der skal være smørbart så blander/maser vi det med mayo el cremfrasie
kartoffelmadder glider også ned, og firskefrikadelle eller alm frikadeller!

Knus Siber, jeg tror jeg skal prøve at lave humus!

Anmeld

26. juni 2008

Tynen

Her er vi også ret kedelige.

Fatter bare ikke at ungen ikke snart bliver træt af leverpostej og makrel :)

Anmeld

26. juni 2008

Juniors mor

Tynen skriver:

Her er vi også ret kedelige.

Fatter bare ikke at ungen ikke snart bliver træt af leverpostej og makrel :)

8D8D8D måske tror hun det er det eneste pålæg der findes i hele verden og spiser det derfor med glæde 8D

Anmeld

27. juni 2008

Nadi

Uh der kommer godt nok lidt af hvert på her, det er vist bare lige hvad vi har i køleskabet...
Men rognguf er et hit!

-Nadia

Anmeld

27. juni 2008

Kaufie

Makrel og leverposteg.... ja, det er også Williams favoritter.

Vi prøver med forskellige kødpølser - men tit spiser han så rugbrødet først og pålægget bagefter.

Mit råd er at prøve at introducere de nye ting først i måltidet, mens de er sultne - og så ellers have leverståhajen og makrellen klar hvis det ikke er et hit - eller som det, der gør, at de liiiige klemmer ½ skive mere ned fordi det smager så godt.

Mette, der selv ikke kan spise leverposteg for tiden fordi drengen så tit lugter langt væk af det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.