Her er da ved at være lidt tamt.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juli 2010

Avi

Hejsa

Her i Ålborg går det også rigtig godt, Naja er helt vild med at skulle staqrte i skole, og nyder at blive redet i BH(gør det mens vi stadig kan) hun er helt forelsket i hendes nye hest (føl)Una el. Tyra-har ikke lige fundet ud af det endnu og kaninungen Rose. Vi har været en uge i sommerhuset, det var simpelthen bare SÅ fedt, det var jo i uge 26...David fyldte to i går og har fuld fart på livet, han elsker også både at ride og nusse med "niner". Hans ynglingsbeskæftigelse er at dræææne rundt på sin scooter med Naja på traileren haha...Med vores store ombygning er vi stadig i fuld sving, jeg har en hel del EL jeg skal have samlet, er i fuld sving med tavlen, et kæmpe job - håber sgu at jeg kan finde ud af det pheew...Huset er som et nyt hus, og vi trives virkelig fint allesammen, Marco går meget op i sit klaverspil, og somme tider lidt for meget i computerspil på internettet...sådan er det vidst med nørder i den alder (13). Jeg render på job og sørger for nogle aftenvagter, så jeg kan holde hus og lave el og passe hestene i dagtimerne et par gange om ugen. Vi er ved at ordne Marcos kommende værelse, det bliver dejligt for så kan David få et værelse det er træls stadig at have ham hos os, og legetøjet hos Naja. Selv får jeg ikke set så mange veninder, lidt for dårligt, men det sgu godt nok svært, når tiden går med hus heste og børn, glæder mig til vi bliver færdige med huset og der er til til venindehygge og zoo ture igen...

Lige en lille opdate her fra mig ;o) Knus til jer alle jeg er også STOR fan af denne gruppe, tænk vi har været sammen i 7 år !!!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2010

tumle81

Bliver helt flov, har det fuldstændig som dig Tina og også jer andre... Læser med stort set hver dag, måske lidt mindre her i ferien... Jeg skriver bare sjældent eller også kommenterer jeg bare nogle gange andres indlæg... Der sker da ellers lidt hist og pist, men nogle gange tænker jeg at det ikke er vildt spændende for jer andre!!

Vil forsøge mig på at blive bedre og komme med både stort og småt :-)

Vi tager på ferie på søndag, og er væk i 10 dage tror jeg det løber op i... Bliver nok ikke så aktiv i den periode, men ellers er jeg på igen bagefter med ferie beretning og billeder ;-)

KNus Kathrina

Anmeld

15. juli 2010

Tina2

tumle81 skriver:

Bliver helt flov, har det fuldstændig som dig Tina og også jer andre... Læser med stort set hver dag, måske lidt mindre her i ferien... Jeg skriver bare sjældent eller også kommenterer jeg bare nogle gange andres indlæg... Der sker da ellers lidt hist og pist, men nogle gange tænker jeg at det ikke er vildt spændende for jer andre!!

Vil forsøge mig på at blive bedre og komme med både stort og småt :-)

Vi tager på ferie på søndag, og er væk i 10 dage tror jeg det løber op i... Bliver nok ikke så aktiv i den periode, men ellers er jeg på igen bagefter med ferie beretning og billeder ;-)

KNus Kathrina

Det lyder godt Kathrina:-)))) Hvor skal I hen? God ferie:-)

Anmeld

16. juli 2010

Muslingen

Héj med jer.

Jeg er her også, men har bare lynende travlt for tiden - og så synes jeg ikke at jeg har så meget at skrive om. Men jeg læser meed næsten hver dag.

Nu skal vi dog på ferie, så er snart væk i 14 dage.

Knus Fie - som ikke vil have at vi går i opløsning

Anmeld

16. juli 2010

BKJ

Hejsa.

Ja, vi er her altså også stadig - omend lidt tavse måske... Skal gøre et forsøg på at ændre på dette

Men som andre også skriver, så har jeg heller ikke haft det store at berette som sådan, og så er det bare stadig Netbaby's Ordet er frit, som jeg kigger ind på først - af gammel vane. Ellers kigger jeg herind ofte, men Baby.dk's side er fortsat lidt fremmed for mig, så måske det er derfor, jeg mest bruger netbaby.

Men jeg følger med, og jeg synes, det er dejligt at have jer at spørge til råds, når der er noget, der trænger sig på.

Kh Birte (og Leah)

Anmeld

16. juli 2010

Strack

jeg er her også endnu

er dog ik ligefrem aktiv hehe...

jeg har ferie om en uge, men vi har ingen planer økonomien tvinger os til at blive i vores egen seng.

jeg arbejder pt i babysam men kun en uge endnu, hvor jeg skifter tilbage til et gammelt arbejde for at prøve og få økonomien op at køre, butiksløn er bare ik nok når man har en mand på pension desværre...

vi ønsker stadig at flytte, og vi kæmper en daglig kamp med vores "forældre" det har været en mega hård tid og jeg har snart ik flere krafter historien om skimmelsvamp, hul i tag, rotter osv er for lang til at skrive her...

ungerne har det super og bliver store, eller det vil sige ældre hehe for jeg har 2 smølfebørn *S*

Mike skal til en kirurg her i aug da de mener han har brok i lysken (tror jeg det hedder) de har længe troet det var hans testikler der ik faldt ned, men de sidder som de skal fandt den 4 læge ud af, så det bliver rart at finde ud af om der skal operation til eller ej... det tror jeg der skal.

Mia er stadig en lillebitte en på næsten 5 og kun 13 kg. så hun sidder stadig i en babyautostol *s*

vi har fået ny bil da vi ik havde råd til at syne den anden, vi savner lidt vores store bil men nøj den nye er fed

hmm det var vist det...

jo lige en ting mere Lars skifter medicin fra Kemo til tysabri (staves) da hans sygdom er ret så aktiv på den dårlige måde, de håber den nye medicin der gives på drop 1 gang om mdr på riget kan hjælpe ham, det håber vi også!!

det var lidt herfra

Anmeld

17. juli 2010

tumle81

Tina2 skriver:

Det lyder godt Kathrina:-)))) Hvor skal I hen? God ferie:-)

Tja altså jeg er jo på barsel så det er ikke det vilde vi har penge til, men vi kører et smut til Tyskland på camping i 2 dage hvor vi skal i Hansa park, derefter går turen til Brørup til endnu en camping plads hvor vi vil se lidt at sønderjylland, til sidst går turen til Kerteminde på en super lækker camping plads med pool, legeplads og det hele ;-) Her skal vi være i 4 dage...

Vi glæder os alle sammen til bare at være sammen og hygge hele familien

KNus Kathrina

Anmeld

17. juli 2010

Tina2

tumle81 skriver:

Tja altså jeg er jo på barsel så det er ikke det vilde vi har penge til, men vi kører et smut til Tyskland på camping i 2 dage hvor vi skal i Hansa park, derefter går turen til Brørup til endnu en camping plads hvor vi vil se lidt at sønderjylland, til sidst går turen til Kerteminde på en super lækker camping plads med pool, legeplads og det hele ;-) Her skal vi være i 4 dage...

Vi glæder os alle sammen til bare at være sammen og hygge hele familien

KNus Kathrina

Uhh, det lyder super hyggeligt, håber I får en dejlig tur :-)

Anmeld

18. juli 2010

Rikke Houmøller Thaarup

ja, jeg er her også stadig.. Dog heller ikke så aktiv.

Der sker så meget herhjemme at det er svært at finde tiden til at fordybe sig i Baby.dk

Allan har haft noget sygdoms- og dødsangst og har måtte erkende at det var tid til at finde en psykolog og få hul på bylden. Men sygdomsforløbet op til har taget hårdt på familien.
Jonas og Allans forhold har ikke været det bedste, så jeg har stået som en lus mellem to jeg elsker utrolig højt og skulle mægle. Har måtte sætte stolen for døren overfor Allan, da jeg ikke vil ud i at skulle vælge mellem de to. I så fald ville jeg slet ikke være i tvivl.
Men det problem skal også behandles hos psykologen.

Jonas blev konfirmeret i maj og skal på efterskole d. 15. august.
Vi skal alle over og aflevere ham på skolen. Det bliver lidt underligt, men helt sikkert godt for ham at få et skud selvtillid på Bornholm.
Han er 182 cm og bruger 46½ i sko. Og så er han rigtig meget teenager... :-S Men hold op det er en dejlig alder, så længe man coacher, istedet for at opdrage. Man har jo gjort det så godt man kunne indtil nu.. Nu skal det så prøves af.

Forhåbentlig ved vi om Katrine er ude af sit sygdomsforløb på tirsdag, hvor der skal tages stilling til om det sidste forsøg på behandling skal stoppes og hendes krop bare skal have ro og komme sig. Katrine skal i 5. klasse efter sommerferien. Hun er begyndt, efter hun ikke har kunne dyrke sport i næsten 2 år, på mountainbike og landevejscykling. Hun er lige så bidt af begge dele, som både hendes mor, far og papfar og til vores store glæde.
Hun er ikke sådan til at slå ud og hun har virkelig savnet at kunne dyrke en sport.

Ja, Mikkel.. Han er jo bare fræk, som altid. Lillebror med stort L. Sådan en røv irriterende lillebror, der rotter sig sammen med storebror mod søster..
Han skal jo starte i skole efter ferien og han glæææææææder sig.
Fritten har bare været et hit.. Dog er moderen ikke så glad for institutionen, men så længe knægten er, så må det være godt.
Han kan 2- og 3-tabellen. Elsker tal.. og har flair for det. Bokstaver interessere ham ikke lige så meget, men det kommer. Han elsker at skrive.
Lige pt. går han mest op i pokémon- og fodboldkort. Det er vist ikke gået op for ham endnu at VM er slut og Danmark ikke vandt.
:-)
Og så spiller han fodbold som en drøm.har god boldfornemmelse og dribler fortrinligt... skal have tilmeldt ham. Det er nu han har lysten.

Nu tager vi på ferie lige om lidt, det bliver skønt.. 2 ugers afslapning. Og så tager jeg på Farmaceutisk verdenskongres i Portugal i uge 35. Det bliver så stort. Jeg skal ned og præsentere noget af mit arbejde på instituttet. Det er med gallamiddage, stor åbningscermoni og en masse events.. Er sikker på jeg er mættet med indtryk og masser idéer, når jeg kommer hjem.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.