ja, jeg er her også stadig.. Dog heller ikke så aktiv.
Der sker så meget herhjemme at det er svært at finde tiden til at fordybe sig i Baby.dk
Allan har haft noget sygdoms- og dødsangst og har måtte erkende at det var tid til at finde en psykolog og få hul på bylden. Men sygdomsforløbet op til har taget hårdt på familien.
Jonas og Allans forhold har ikke været det bedste, så jeg har stået som en lus mellem to jeg elsker utrolig højt og skulle mægle. Har måtte sætte stolen for døren overfor Allan, da jeg ikke vil ud i at skulle vælge mellem de to. I så fald ville jeg slet ikke være i tvivl.
Men det problem skal også behandles hos psykologen.
Jonas blev konfirmeret i maj og skal på efterskole d. 15. august.
Vi skal alle over og aflevere ham på skolen. Det bliver lidt underligt, men helt sikkert godt for ham at få et skud selvtillid på Bornholm.
Han er 182 cm og bruger 46½ i sko. Og så er han rigtig meget teenager... :-S Men hold op det er en dejlig alder, så længe man coacher, istedet for at opdrage. Man har jo gjort det så godt man kunne indtil nu.. Nu skal det så prøves af.
Forhåbentlig ved vi om Katrine er ude af sit sygdomsforløb på tirsdag, hvor der skal tages stilling til om det sidste forsøg på behandling skal stoppes og hendes krop bare skal have ro og komme sig. Katrine skal i 5. klasse efter sommerferien. Hun er begyndt, efter hun ikke har kunne dyrke sport i næsten 2 år, på mountainbike og landevejscykling. Hun er lige så bidt af begge dele, som både hendes mor, far og papfar og til vores store glæde.
Hun er ikke sådan til at slå ud og hun har virkelig savnet at kunne dyrke en sport.
Ja, Mikkel.. Han er jo bare fræk, som altid. Lillebror med stort L. Sådan en røv irriterende lillebror, der rotter sig sammen med storebror mod søster..
Han skal jo starte i skole efter ferien og han glæææææææder sig.
Fritten har bare været et hit.. Dog er moderen ikke så glad for institutionen, men så længe knægten er, så må det være godt.
Han kan 2- og 3-tabellen. Elsker tal.. og har flair for det. Bokstaver interessere ham ikke lige så meget, men det kommer. Han elsker at skrive.
Lige pt. går han mest op i pokémon- og fodboldkort. Det er vist ikke gået op for ham endnu at VM er slut og Danmark ikke vandt.
:-)
Og så spiller han fodbold som en drøm.har god boldfornemmelse og dribler fortrinligt... skal have tilmeldt ham. Det er nu han har lysten.
Nu tager vi på ferie lige om lidt, det bliver skønt.. 2 ugers afslapning. Og så tager jeg på Farmaceutisk verdenskongres i Portugal i uge 35. Det bliver så stort. Jeg skal ned og præsentere noget af mit arbejde på instituttet. Det er med gallamiddage, stor åbningscermoni og en masse events.. Er sikker på jeg er mættet med indtryk og masser idéer, når jeg kommer hjem.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld