Jeg er her også

Men som de fleste er jeg nok bedre til at læse end til at skrive herinde

Her går dagene bare ALT for hurtige.
Ud af døren lidt over 7 om morgen og ind ad døren omkring 16.30 om aftenen.
Jeg er rigtig glad for mit job, men hold da helt k... hvor jeg træt når jeg kommer hjem.
Oliver er begyndt med samsynstræning, det skal også laves efter vi er kommet hjem, for fritteren har ikke altid liige personale til det ( ikke nemt at lave øvelser med en 6 årig der er træt) men han skal lave dem.
Den 13 august skal vi til Århus igen ( det eneste sted hvor samsynstræninglaves) ikke så fedt, jeg må be om fri fra job og køre hjem efter Oliver for så at tage turen til Århus for en konsultation på bare 40 minutter

det koster lige benz og 600 kroner for sådan en tur.
Men på den anden side vil jeg gøre alt for at Oliver skal få en god skolegang.
Jeg har søgt kommunen om støtte, for selvom jeg har fuldtidsjob, er det ikke nogen guldgrube.
Sagsbehandleren har tid til samtale 6 sep og så går der nok 4 måneder i behandlingstid.
Men pyt jeg har jo heldigvis arvet nogle penge afra min mor så vi klarer os nok igennem.
Jeg tror Oliver har blandede følelser med at starte i skole, han vil gerne snart ha lov at ha hans nye dinosaur skoletaske på, men det med at gå i skole er ikke det der trækker mest, ggg
Hold da op en smørre, jeg fik skrevet.
Hvis I hænger på endnu vil jeg ønske jer en dejlig ferie til jer der har det , god arbejdslyst til dem der jobber som mig i varmen og pøj pøj med ansøgningerne til jer der sveder over dem

Anette, der synes der er alt for lidt timer i døgnet lignu