Her er da ved at være lidt tamt.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

997 visninger
18 svar
0 synes godt om
13. juli 2010

Tina2

Hold da op, hvor sker der bare lidt her efterhånden  

Er I alle på ferie? Eller hvad laver I?

Vi var jo på Mallorca i juni og har tre ugers ferie nu (ungerne og jeg), Thomas holder de fleste dage kl. 12 og andre dage tager han helt fri, alt efter hvad der er at lave.....

Vi har taget- og tager nogle endagsture, ellers ikke det helt vilde, kan ikke så godt overnatte rundt omkring, da jeg døjer rigtig meget med hoften, så fremmede senge er bare ikke min bedste ven lige pt!!!

Til aug, skal vi dog 5 dage til Bornholm da min bror skal giftes, så Filuca når lige de tre første dage i skole, så skal hun ha' fri i 4 dage.... Lidt træls, men det er der jo ikke noget at gøre ved..... Har lige været ved syersken idag, da Filuca jo har fået en rigtig fin brudepigekjole af min bror of hans kæreste, men den var et nummer for stor (str 10 år) så den skulle lige syes lidt ind og der sku' tages lidt af længden:-) De bli'r 4 brudepiger..... De skal giftes på stranden derovre.....

Ellers går det fint, Thomas er i fuld gang med babyværelset, der er total rå vægge osv pt, for det er jo det gamle køkken :-) GLÆDER mig til at indrette!!!!

Jeg har det fint bortset fra hoften- er i uge 31 nu, så det er jo egentlig gået stærkt, dog synes jeg nu stadig der er længe til september......!!!

Hvad går I og laver??? Håber der snart kan komme lidt gang i den her gruppe igen, synes den er blevet noget tam efter vi flyttede side, desværre.......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2010

Susan1978

Tina, for at være ærlig tror jeg ikke at der ville være mere gang i denne gruppe selvom den stadig var på NB..

tror simpelthen bare at vi har så travlt og ja der sker jo ikke det helt vilde med vores store unger som da de var små og udviklede sig konstant og man havde 100 spørgsmål til dit og dat.. 

men mon ikke der kommer lidt gang i den nu de skal til og i skole og vi skal se en masse lækre skolebørn og høre hvordan det går?

men jeg har det da som dig, det føles som om vi kun er en 7 -8 stykker herinde og til tider kun 4..

Er det mon fordi at Baby.dk, er så stor at man bruger krudt på så mange andre sider herinde, fx ordet er frit - hvor der jo også er en masse der svarer - også er der facebook... det tror jeg altså tager rigtigt meget af debatten her, for vi er jo venner med hinanden mange af os, og følger hinaden derinde.. 

men vi er jo heller ik ret gode til at tage nogle beslutninger, det løber sådan hen i sandet meget af det.  hvad med besøget hos Helle i september/okt -  det fik hun vist ikke rigtig noget svar på.

Tina, hvordan får vi gang i tøserne fra marts04 ?

VI kan lave en statustråd som vi har inde på juli07 gruppen..  ved ik om det ku være en ide eller om det er de samme 4 der vil skrive. Det er ret sjovt..   man skriver simpelthen lidt lige som facebook..

"Susan som PT holder pause i rengøringen.. "

så kan man vælge at kommentere eller bare bruge det til info..

Anmeld

13. juli 2010

JulieE

Jeg er her endnu  og kigger herind stort set hver dag. Jeg er bare blevet SÅ dårlig til at få skrevet nogel indlæg.

Vi kom hjem søndag efter 2 skønne uger på Bornholm, somlevede helt op til sit navn, solskinsøen. 2 formiddage med let overskyet og eller masser af sol og varme  begge børn nød det i fulde drag og har bare leget så godt med hinanden.

Nå, men vil gerne prøve at hjælpe med at holde liv i gruppen!!!

Knus fra

Julie

Anmeld

13. juli 2010

holbøll

Jeg er her også endnu, men er nok også bedre til at kigge end at skrive

Jeg går stadig sygemeldt (siden juni 09) men er for tiden i arbejdsafklaring som hjemmevejleder for udviklingshæmmede. Rigtig spændende og jeg har fundet ud af at det kunne jeg godt tænke mig at arbejde videre med når jeg forhåbentligt bliver raskmeldt d. 6/9 hvor min afklaring slutter. Jeg skal nemlig tilbage til A-kasse og arbejdsløsheden  Ellers overvejer jeg at læse videre evt. til talepædagog, hvis vi kan få det til at fungere økonomísk, det er ikke lige en guldgrube for tiden.

Kristian har det super. Det har hjulpet ham så meget, at han har fået høreapparater. Han siger ikke så meget hvad mere og jeg føler at han er blevet lidt mere social. Det hænger selvfølgelig også sammen med at han har fundet sin plads i førskolegruppen. Der går det bare super og de bliver kun 1 klasse med 10 piger og 9 drenge.

Simon går det også godt med. Han er en meget temperamentsfuld dreng, som elsker sin børnehave. Ham har vi så papir på at han kun er "vil døv", men det hjælper høreapparater så hellere ikke på, har jeg erfaret

Fordi jeg er i jobafklaring kan jeg kun få en uges ferie, det er lidt træls men den skal nydes i Sommerhus ved Slette Strand. Glæder mig vildt.

Jeg skal nok også prøve at blive lidt bedre til at skrive herinde. Men det er nok som Susan skriver, at der sker jo ikke det helt vilde med de store lige pt og så man lidt tralvt og mange af kommentarerne kommer også på facebook. Selv synes jeg hellere ikke der har været så meget positivt at skrive om for mit vedkommende og så er det bedre at lade være.

Men rigtig god sommer til alle og lad os så prøve at få gang i siden igen

Anmeld

14. juli 2010

lene

Jeg er her også stadig væk endnu, men får heller ikke skrevet så meget, lige pt holder vi sommerferie, så der er gang i den med at få lavet have og meget mere,

men mon der ikke kommer mere gang i den igen, nu vores store børn starter i skole, jeg ved ivertfald Mathias glæder sig til at starte

men jeg syntes da også helt klart vi skal prøve at holde gang i siden

Knus Lene

Anmeld

14. juli 2010

Fines mor

Susan1978 skriver:

Tina, for at være ærlig tror jeg ikke at der ville være mere gang i denne gruppe selvom den stadig var på NB..

tror simpelthen bare at vi har så travlt og ja der sker jo ikke det helt vilde med vores store unger som da de var små og udviklede sig konstant og man havde 100 spørgsmål til dit og dat.. 

men mon ikke der kommer lidt gang i den nu de skal til og i skole og vi skal se en masse lækre skolebørn og høre hvordan det går?

men jeg har det da som dig, det føles som om vi kun er en 7 -8 stykker herinde og til tider kun 4..

Er det mon fordi at Baby.dk, er så stor at man bruger krudt på så mange andre sider herinde, fx ordet er frit - hvor der jo også er en masse der svarer - også er der facebook... det tror jeg altså tager rigtigt meget af debatten her, for vi er jo venner med hinanden mange af os, og følger hinaden derinde.. 

men vi er jo heller ik ret gode til at tage nogle beslutninger, det løber sådan hen i sandet meget af det.  hvad med besøget hos Helle i september/okt -  det fik hun vist ikke rigtig noget svar på.

Tina, hvordan får vi gang i tøserne fra marts04 ?

VI kan lave en statustråd som vi har inde på juli07 gruppen..  ved ik om det ku være en ide eller om det er de samme 4 der vil skrive. Det er ret sjovt..   man skriver simpelthen lidt lige som facebook..

"Susan som PT holder pause i rengøringen.. "

så kan man vælge at kommentere eller bare bruge det til info..

Jamen vi er her da også lidt endnu, men jeg er heller ikke så aktiv. Men det er nu mest fordi jeg ikke syntes der sker så meget i podernes liv pt. ;-)

Jeg støtter Susans ide om en status, eks. hvert kvartal - så har man mulighed for at samle lidt sammen. Ellers ud over det, så kan det være større begivenheder, fødsesldage, fødsler osv. som kan stå på programmet. Ingen skal føle sig forpligtede til at skrive, for så bliver det for vanskeligt;-)

Ang. møde her, så vil jeg naturligvis gerne vide om vi skal gennemføre, en det vil jeg lade op til gruppen at bestemme;-)

Jeg vil lægge ud med en kort status ;-)

Anmeld

14. juli 2010

karina1980

jeg er her da også stadig.

bruger ofte de andre forums, da der i Jasmins liv ikke sker det vilde ligenu, andet end hun glæder sig sindsygt til hun skal i skole og sfo

pt har vi så en hel masse andet kørende, jeg har været til min første eksamen i naturfag(fik 12) og fået mine standpunktkarekter, der desværre var noget lavere end forventet, men det skyldes at opgaven var skriftlig og der er som tidligere nævnt er lidt pres på herhjemme, men det går har fået en del 7 taller som jeg ikke er helt tilfreds med, men sådan er det jo

ellers så holder vi ferie og nyder at være sammen, dog er det kun mig og ungerne der holder ferie, da manden fik nyt job i maj og de først har ferie i uge 29 30 og 31(min lå i 27,28 og 29)

Anmeld

14. juli 2010

Annette

Jeg er her også
Men som de fleste er jeg nok bedre til at læse end til at skrive herinde

Her går dagene bare ALT for hurtige.
Ud af døren lidt over 7 om morgen og ind ad døren omkring 16.30 om aftenen.
Jeg er rigtig glad for mit job, men hold da helt k... hvor jeg træt når jeg kommer hjem.

Oliver er begyndt med samsynstræning, det skal også laves efter vi er kommet hjem, for fritteren har ikke altid liige personale til det ( ikke nemt at lave øvelser med en 6 årig der er træt) men han skal lave dem.
Den 13 august skal vi til Århus igen ( det eneste sted hvor samsynstræninglaves) ikke så fedt, jeg må be om fri fra job og køre hjem efter Oliver for så at tage turen til Århus for en konsultation på bare 40 minutter det koster lige benz og 600 kroner for sådan en tur.
Men på den anden side vil jeg gøre alt for at Oliver skal få en god skolegang.
Jeg har søgt kommunen om støtte, for selvom jeg har fuldtidsjob, er det ikke nogen guldgrube.
Sagsbehandleren har tid til samtale 6 sep og så går der nok 4 måneder i behandlingstid.

Men pyt jeg har jo heldigvis arvet nogle penge afra min mor så vi klarer os nok igennem.
Jeg tror Oliver har blandede følelser med at starte i skole, han vil gerne snart ha lov at ha hans nye dinosaur skoletaske på, men det med at gå i skole er ikke det der trækker mest, ggg

Hold da op en smørre, jeg fik skrevet.
Hvis I hænger på endnu vil jeg ønske jer en dejlig ferie til jer der har det , god arbejdslyst til dem der jobber som mig i varmen og pøj pøj med ansøgningerne til jer der sveder over dem

Anette, der synes der er alt for lidt timer i døgnet lignu

Anmeld

14. juli 2010

Tina2

Tja, kan godt være folk ikke har tid, men man kan da se indlæggene bliver læst, så nogen må jo være herinde  Ved godt FB fylder meget og mange af os har jo hinanden derpå, synes bare overhovedet ikke de to sider kan sammenlignes, meget af det jeg skriver her er sgu ikke noget jeg sidder og deler med dem jeg har på Fb.....

Ang Helle i oktober, jamen vi har skrevet for længe siden vi er klar og det er vi skam stadig

Nej, der sker måske ikke så meget i ungernes liv pt, men synes nu vi kender hinanden så godt herinde at alting ikke nødvendigvis behøver handle om dem..... Men det er sikkert bare mig  Synes bare det er sådan en skam at ha' sådan en skøn gruppe, som bare smuldrer...... Vi kender jo stort set hinanden allesammen.....

Men ja, lad os da se at få sat lidt mere gang i gruppen

Anmeld

15. juli 2010

HelleBelle

Jeg er også lige her, læser næsten dagligt men får ikke skrevet en masse ....heller ikke nu for jeg må hellere passe mit job

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.