2 arme ønskes

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

334 visninger
9 svar
0 synes godt om
26. juni 2008

linemus

Og nej, jeg har ikke tabt de to, jeg har. Men gud hvor er det hårdt med to så små piger, der er så snottede og kun har sovet 2 x en time max i dag, selvom jeg har gået tur med dem 5 gange. Signe har feber, snottet løber ud af hende konstant, og hun er pylret og vil op. Nanna havde let feber i morges (ved ikke med nu), er overtræt og ked af det, vil kun sidde op af moren og har fået knopper i ansigtet somom hun er ved at lægge an til fregner? Nå ja, og så er jeg alene hjemme med alle tre unger - Sebastian er parkeret i sofaen foran wii'en med sit bil-spil (Cars). Nu skal vi spise, men for f...... hvor jeg glæder mig til de alle tre sover. Hvis de vil sove. Knus Line - som oveni hatten har haft hovedpine HELE dagen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2008

Tynen

Skulderklap til dig, Line!! (H)

Shit det må være hårdt!
Hvis jeg boede tættere på skulle jeg nok komme og give en hånd med.. :)

God bedring til jer - Man orker da bare slet ikke alt det der når man selv er lidt sløj.

Anmeld

26. juni 2008

ka li ja

ja jeg syntes også bare tanken om at ha 2 små unger og en stor er for vild!! hatten af for at du klarer den. jeg var fandme gået psykisk agurk!!

håber snart de sover så du kan få fred og ro(H)

Anmeld

26. juni 2008

linemus

Nu er der endelig ro - alle er puttede. Puha, det blev godt nok sent. Det er godt nok svært, når de alle tre har vidt forskellige behov ang. putningen. Feberen sagde 38 til den ene og 38.6 til den anden. Små stakler. Og hvad er nu det? Nanna er fyldt med små røde prikker - ikke ret tydelige, men de er overalt. Hvis de bare havde siddet i nakken, havde jeg gættet på varmeknopper, men det er godt nok hele kroppen. Tydeligst på kinderne og knæene (?)... Nogen, der har et gæt?

Tak for skulderklap og løftet hat ;)

Knus Line - der lige belønner sig med en bette is... synes godt nok vi har haft meget sygdom de sidste 2,5 uge...

Anmeld

26. juni 2008

ka li ja

ja sygdom kommer bare i røven af hinanden.... øv
håber i kommer ovenpå nu:)
det med prikkerne ved jeg ikke hvad kan være. 3 dages feber er vidst noget med prikker. og mine unger har også haft bitte små røde prikker. er ikke sikker på hvad det er, men det er i hvert fald ovre nu:D

Anmeld

26. juni 2008

linemus

ka li ja skriver:

ja sygdom kommer bare i røven af hinanden.... øv
håber i kommer ovenpå nu:)
det med prikkerne ved jeg ikke hvad kan være. 3 dages feber er vidst noget med prikker. og mine unger har også haft bitte små røde prikker. er ikke sikker på hvad det er, men det er i hvert fald ovre nu:D

Ja, men 3dagesfeber er jeg ret sikker på, de har haft. Det var ret tydeligt med høj feber 3 dage og efterfølgende tydelige prikker. Så det kan jo ikke være det igen... (?)

Anmeld

26. juni 2008

Kaufie

Hej Line

Ja, jeg ville også gerne sende dig et sæt ekstra arme..... Det sætter ens eget aftenroderi lidt i perspektiv, når vi trods alt er to om at få én unge til at falde i søvn....

Ang. prikkerne, så lyder det som 3-dages feber - men jeg synes nu at have hørt, at feberen tit er helt oppe på de 40 i en dags tid - så falder den brat og så kommer prikkerne... William havde det lige som Nanna - med 38-39 i feber og så kom prikkerne på 3-dagen.

God bedring til jer alle

Anmeld

27. juni 2008

birgittemarie

Puuuuha, hvor lyder det hårdt!! :( Hvordan går det i dag?

Knus fra Birgitte

Anmeld

27. juni 2008

BellaT

Pyha, respekt til dig! Kan godt forstå du mangler et par arme eller 10...

Håber det går bedre med de små piv idag.

Knus fra Helle...

Anmeld

28. juni 2008

linemus

Tak. Det er gået meget bedre i dag. Der har ingen feber været i dag, bare pyller. Og så vågnede de efter 1,5 time til middag, og det er bare ikke nok. De græd begge to - jeg tror Signe havde vækket Nanna, som stadig var dødtræt, og virkelig bliver ulykkelig hvis hun ikke bare får ro til at sove. Så jeg kørte afsted med dem igen - to skrigende unger, den ene højere end den anden 8( Heldigvis fik jeg Nanna til at sove igen - fik skærmet hende godt af med dynen, så Signe ikke kunne klatre på hende. Signe holdt op med at græde, lå bare og kiggede eller blundede lidt, satte sig op og smilede til mig, lagde sig og blundede osv. Efter et stykke tid gik jeg hjem og tog hende ind, så hun ikke vækkede Nanna igen. Imorgen vil jeg gøre en barnevogn klar, så jeg kan lægge dem i hver deres, for det er godt nok ikke let når de har forskellige behov (Nanna vil bare have fred - Signe skal køres i søvn og græder meget).

Her til aften var jeg i god tid. Fik puttet Sebastian først, og havde pigerne i seng allerede (ja, det er det for mig, når jeg er alene-putter) inden kl.19.30. Kl.21 sov Signe stadig ikke. Argh...! Og hun bruger altså det meste af tiden på at græde. Vi gik en tur i køkkenet og hun fik lidt youghurtgrød, og så faldt hun faktisk hurtigt i søvn derefter. Om det så var fordi, vi lige lavede noget andet, eller hun faktisk var sulten, det ved jeg ikke. Men hun sover da endnu (7-9-13 for hun ikke vågner...).

Sikke en masse bla bla bla. Skal vist gå i seng...

Knus Line - som bare nyder stilheden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.