Tak. Det er gået meget bedre i dag. Der har ingen feber været i dag, bare pyller. Og så vågnede de efter 1,5 time til middag, og det er bare ikke nok. De græd begge to - jeg tror Signe havde vækket Nanna, som stadig var dødtræt, og virkelig bliver ulykkelig hvis hun ikke bare får ro til at sove. Så jeg kørte afsted med dem igen - to skrigende unger, den ene højere end den anden 8( Heldigvis fik jeg Nanna til at sove igen - fik skærmet hende godt af med dynen, så Signe ikke kunne klatre på hende. Signe holdt op med at græde, lå bare og kiggede eller blundede lidt, satte sig op og smilede til mig, lagde sig og blundede osv. Efter et stykke tid gik jeg hjem og tog hende ind, så hun ikke vækkede Nanna igen. Imorgen vil jeg gøre en barnevogn klar, så jeg kan lægge dem i hver deres, for det er godt nok ikke let når de har forskellige behov (Nanna vil bare have fred - Signe skal køres i søvn og græder meget).
Her til aften var jeg i god tid. Fik puttet Sebastian først, og havde pigerne i seng allerede (ja, det er det for mig, når jeg er alene-putter) inden kl.19.30. Kl.21 sov Signe stadig ikke. Argh...! Og hun bruger altså det meste af tiden på at græde. Vi gik en tur i køkkenet og hun fik lidt youghurtgrød, og så faldt hun faktisk hurtigt i søvn derefter. Om det så var fordi, vi lige lavede noget andet, eller hun faktisk var sulten, det ved jeg ikke. Men hun sover da endnu (7-9-13 for hun ikke vågner...).
Sikke en masse bla bla bla. Skal vist gå i seng...
Knus Line - som bare nyder stilheden
Anmeld