Hvem har stukket Duracellbatterier i min baby??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

263 visninger
6 svar
0 synes godt om
26. juni 2008

Marco2

Em har været i vuggeren idag fra ca. 12-14. De prøvede at få hende til at sove, uden held dog. Jeg gik hjem med hende i barnevognen uden at hun ville sove. Jeg har prøvet at ligge mig sammen med hende, givet sutteflaske, men intetn hjælper. Hun VIL IKKE sove. Hun virker heller ikke træt. Hun tøffer rundt om sofabordet og leger. Er i godt humør. Men det er da vildt at ungen ikke er træt. Både med aktivitet i vuggeren og all muligt. Hun har ikke sovet siden kl. 11 nu....

SÅ nu er jeg lidt i tvivl om fremgangsmåden. Om jeg prøver at putte nu her, eller jeg kører igennem og får pigebarnet til at sove til aften først, altså efter dinner??

AG - mor til kronprinsen på dope.... 8D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2008

Siber

kender det godt! Den der finte har Johanna efterhånden lavet et par gange!

Vi er begyndt at køre igennem og først sove når det er godnat!

vi er også begyndt at kun sove en lur, og indtil videre går det ok! men lad os nu se hvad jeg siger i aften!

Knus Siber, med Johanna der bare ikke gider at spilde sin tid med at sove

Anmeld

26. juni 2008

ka li ja

vildt!!!

jeg ville nok bare lade hende kører træt, og så ligge hende i seng til natten, når hun går kold!

så bare gi hende masser af mad nu

Anmeld

26. juni 2008

Tynen

Kender det!!

Jeg lader simpelthen ikke Stella sove før det er go´nat.
Nogle gange er hun vågen fra kl. 13 til kl. 20, men hvis hun kommer ud for sent får jeg hende ALDRIG i seng.

Behøver jeg at sige at ungen nogen gange er så træt at jeg ikke tror hun overlever?!
Men med det samme man prøver at putte hende kvikker hun fuldstændig op igen.
Fatter det ikke.

Hun sidder by the way og leger nu .. Og mig der troede jeg kunne have en friaften fra kl. 20! >(

Anmeld

26. juni 2008

Marco2

Hun gik kold kl. 18.....

Og sover nu. Omend noget uroligt. Vågner tit og græder.... hmmm.
Gad vide hvornår hun så vågner imorgen tidlig...

AG

Anmeld

26. juni 2008

Tynen

Held og lykke med natten!!

Kan godt huske da Stella startede i DP - Hun vågnede 48 gange og sov vildt uroligt.
Not funny.

Anmeld

26. juni 2008

ka li ja

ja held og lykke til natten.
man siger jo for lidt søvn om dagen gir uro om natten, men lad os nu se, det kan jo være hun bare er så træt hun sover til hun plejer uden probs:D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.