hold da kæft..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juli 2010

qp

Anonym skriver:

okay undskyld jeg skrev det her indlæg skal nok lade være med at komme med min frustratiationer mere..

Jeg kan sagtens forstå du skriver som du gør, men når du smider sådan en historie ud vil der altid være forskellige andre der har nogle holdninger til din situation.

Personligt finder jeg det tankevækkende, at du overhovedet nævner at du har fået tæsk og er kommet på krisecenter når du på samme tid minimerer problemet ved kun, at fokusere på barnets mor som værende det største problem lige nu. Folk reagerer selvfølgelig forskelligt men, at du går ud og straks finder en ny fremfor, at bebejde det du lige har været igennem synes jeg faktisk er alarmerende.

Jeg kender ikke dig men jeg formoder at du er ret ung og jeg synes kun det er positivt, at du ikke har børn når du træffer de valg som gør så du kan kravle tilbage i din offerposition.

Sorry jeg er hård ved dig - ønsker dig blot det bedste

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2010

Daisy

Sikke noget rod. Jeg tænker på den stakkels lille pige, synes det er synd at hun skal være midt i det hele. For hendes skyld håber jeg at i alle finder ud af det

Anmeld

13. juli 2010

Anonym trådstarter

fint nok melder mig ud af baby nu.. for magter ikke det her

Anmeld

13. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Anonym skriver:

fint nok melder mig ud af baby nu.. for magter ikke det her

rolig rolig rolig...

Der er ingen grund til at tage folks svar personligt!

Som du sikkert ved har der været en masse bøvl herinde og folk er måske derfor lidt hurtigere til at sætte spørgsmålstegn ved indlæg - specielt de anonyme!

Der er mange herinde som gerne vil hjælpe dig, støtte dig, osv, men det er jo ulempen ved anonyme tråde! Det er svært at hjælpe én man ikke ved hvem er!

Hvis du vælger at melde dig ud af siden pga. en enkelt tråd, synes jeg det er rigtigt ærgeligt, men naturligvis dit eget valg!

Du er velkommen til at skrive privat hvis du har brug for én at tale med! Jeg har, heldigvis, ikke oplevet det du har, men derfor kan jeg måske komme med lidt vise og trøstende ord alligevel!?

Uanset hvad skal du have al held i fremtiden! Jeg håber alting løser sig for dig!

Knus Caroline

Anmeld

13. juli 2010

Helle30

Jeg er ked af at høre, du er blevet slået og har måttet på krisecenter. Måske skulle du tage tilbage dertil og lade dem hjælpe dig med at finde ud af, hvad du gør i forholdet til din kæreste, og hvordan dit liv skal se ud fra nu af.

Mht. at gemme en anden kvindes barn bag låst dør og nedrullede gardiner, så er der altså ét eller andet fuldstændig galt.

Jeg aner jo ikke, hvor gammel barnet er, men det uanset skal et barn altså ikke opleve at blive gemt og holdt væk fra dets mor - og blive kørt væk, så hun ikke kan finde det, med mindre der er en meget god grund til, at det barn ikke kan være sammen med sin mor. - Og det skal nogle myndigheder have vurderet, - ikke dig og barnets far på den måde, du beskriver.

Jeg bliver helt dårlig på den mor og barnets vegne, og jeg håber virkelig, I finder ud af at løse det hele på en ordentlig måde, måske med hjælp udefra, for alles skyld. Det andet er helt galt.

- Helle

Anmeld

13. juli 2010

Lone Jakobsen

om du stadig er her på siden eller vitterligt har meldt dig ud, ja det ved jeg ikke. men synes jeg ville svare alligevel.

for utroligt mange ting får mig til at undres. hvis du kendte denne fyr i forvejen og allerede havde et nært forhold til ham, hvorfor så overhovedet tage på krisecenter? hvad med familie og venner, hvor er de i alt det her? hvorfor er det ikke et stort problem for dig at du har fået tæsk, men et stort problem at moderen til din nye vil se sin datter? er der en grund til at hun ikke må se sit barn? hvorfor kommer din kæreste og henter baby men ikke dig? hvad med dine ting, tøj osv? hvad med din ex, truer han stadig eller hvad er hans rolle?

et "normalt" (sorry mit ordvalg) offer for vold har brug for tid til at bearbejde det han/hun har været igennem. tid til at heles og finde sig selv. at kaste sig ud i andres kriser er ikke en god måde at komme igennem sin egen på. (om end det er simpelt for så slipper man for at fokucere på sin egen situation)

men men men, du skal give dig tid til at komme igennem din egen krise, for lige nu er din energi smidt ud over en mor der vil se sit barn, i stedet skal du bruge den energi på at finde ud af hvad der skal ske i dit eget liv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.