Anonym skriver:
moren til bette fis ved ikke at jeg er her og hun ved bare at faren til bette fis har fundet sig en kæreste og nu skal det jo så lige siges at jeg har kendt ham her fyren i over 3 år og jeg har da været sammen med bette fis mange gange.. det kan godt være mit brev ikke var til at forstå men skulle bare ud med det...
men moren til bette fis ha nu skrevet et afskedsbrev til sin datter for nu tror hun ikke hun får lov til at se bette fis mere..
ja jeg fik bank.. det er rigtig træls og jeg er da stadig ikke kommet helt ovenpå igen men det går da den rigtige vej og jeg håber da ikke jeg har gjort noget forkert altså du skriver du godt kan forstå moren.. hmm.. det er nok bare mig der ikke fatter hvad hun laver når hun bliver vedmed at gå rundt om huset her og banke på vinduerne selvom om vores bil ikke er hjemme for hun vil bare have fat i os.. åbenbart
Først: TRÆLS at du har fået bank! Håber virkelig du er ok, og får den hjælp du har brug for til at komme dig over de(t) overgreb du har været udsat for! 
Efterfølgende vil jeg egentlig også give Pia ret... Den stakkels mor er jo, som du selv skriver, bange for at miste sin datter til en fremmed kvinde (som allerede "har stjålet hendes mand")! Hvis hun ligefrem har skrevet et afskedsbrev er der da noget der tyder på I burde sætte Jer ned og snakke rollefordeling? Medmindre det rent faktisk ER din og kærestens
intention at du skal overtage moderrollen for barnet og lukke den biologiske mor ude?
Der hører sikkert en masse til denne historie som det ville tage ALT for lang tid hvis du skulle ridse op
, men det lyder, for mig, som en mor der er livsens ræd for at miste sit lille barn og blive lukket ud af hendes liv! 
Og mon ikke hun godt ved der er nogen hjemme? Det er i hvert fald sjældent man kommer til et hus, man ved man ikke er velkommen i, hvor alle gardiner er rullet ned hvis der IKKE er nogen hjemme?
Jeg ruller i hvert fald ikke alle gardinerne ned når jeg ikke er hjemme...griner 
Synes I skal tage en snak - alle 3 - om hvad I forventer af hinanden! Og så må du desværre indstille dig på at hun måske siger at du IKKE skal passe hendes barn! Det er hun i sin fulde ret til!
Håber det hele løser sig 
Knus Caroline
Anmeld