@$½€¤%&%!!! jeg er sur!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juli 2010

line melias mor

Renée88 skriver:

Nej ikke mere.. Nu er han taget ud til sin veninde..

hvordan klarer du det? jeg syntes du tager det så flot

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2010

Halbschön

line melias mor skriver:

hvordan klarer du det? jeg syntes du tager det så flot

Jamen meget stille og roligt faktisk!...

Lige nu er jeg mest spændt på om han kommer over og besøger os i weekenden!

Anmeld

14. juli 2010

malou

Jeg havde smidt ham ud!!!! Min mand skulle sgu ikke byde mig en sådan behandling.

Sikke en løgner...- farvel og tak.

Anmeld

14. juli 2010

line melias mor

Renée88 skriver:

Jamen meget stille og roligt faktisk!...

Lige nu er jeg mest spændt på om han kommer over og besøger os i weekenden!

det håber jeg han gør. har du tænkt over hvad du vil gøre hvis han ikke gør?

Anmeld

14. juli 2010

Halbschön

line melias mor skriver:

det håber jeg han gør. har du tænkt over hvad du vil gøre hvis han ikke gør?

Jeg ved det ikke helt.. Jeg har i hvert fald tænkt mig at høre om hans veninde betyder mere end hans søn...

Hans argument for ikke at ville herover, var at han ikke havde noget at lave her.. Spurgte hvad det var han kunne lave, som han ikke kunne her.. (her har vi have og meget mere plads, og derhjemme har vi kun en lille altan på 2.sal)..

Hans svar var at han kunne se sine venner/veninder.. Sagde til ham at dem kunne ha da se nu når vi ikke var hjemme, og så være sammen med os i weekenden..

Anmeld

14. juli 2010

line melias mor

Renée88 skriver:

Jeg ved det ikke helt.. Jeg har i hvert fald tænkt mig at høre om hans veninde betyder mere end hans søn...

Hans argument for ikke at ville herover, var at han ikke havde noget at lave her.. Spurgte hvad det var han kunne lave, som han ikke kunne her.. (her har vi have og meget mere plads, og derhjemme har vi kun en lille altan på 2.sal)..

Hans svar var at han kunne se sine venner/veninder.. Sagde til ham at dem kunne ha da se nu når vi ikke var hjemme, og så være sammen med os i weekenden..

ja det da ligesom ferie. der er da massere i kan lave sammen. syntes altid det er dejligt at komme lidt væk, syntes han åbenbart ikke ihh han er sgu træls

Anmeld

14. juli 2010

CarinaSB

Havde det været min mand var han røget ud på røv og albuer .. det havde jeg slet ikk kunne accptere .. han ville lige præcis få 1 time til at have pakket hans lort og så farvel og tak .. 

Anmeld

14. juli 2010

Halbschön

line melias mor skriver:

ja det da ligesom ferie. der er da massere i kan lave sammen. syntes altid det er dejligt at komme lidt væk, syntes han åbenbart ikke ihh han er sgu træls

Super træls, uden tvivl..Jeg er også bare rigtig træt af det hele lige nu!

Anmeld

14. juli 2010

Halbschön

CarinaSD skriver:

Havde det været min mand var han røget ud på røv og albuer .. det havde jeg slet ikk kunne accptere .. han ville lige præcis få 1 time til at have pakket hans lort og så farvel og tak .. 

Jeg er splittet.. Den ene del af mig siger også at han må få et ultimatum.. hende eller jeg! Og vælger han hende så det ud!

Anmeld

14. juli 2010

prettybutterfly

Puuh ha den er godt nok svær! Jeg tror ikke jeg orkede mere L**T fra ham hvis han var min kæreste, men på den anden side elsker du ham jo sikkert rigtig højt, og samtidig ønsker du vel ikke at være enlig mor til jeres barn, så kan godt forstå hvis du bliver hos ham. Men gud hvor jeg håber for din skyld at han ændre sin adfærd! Tænk at han tilbragte mere tid med veninden efter fødslen end DIG!!! Det fatter jeg ikke og ville aldrig tilgive!

Håber virkelig han begynder at fortælle dig sanheden! Føler rigtig meget med dig! Har selv været i et forhold der lyder meget som dit, og det tog mig 9 måneder at skride fordi jeg elskede ham(vi havde ikke engang barn), før jeg indså jeg INTET fik tilbage af alt det jeg gjorde og "gav" gam.  

Du må endeligt skrive en opdatering! Sender dig en kæææmpe varm  og et ton held og lykke!

Kh Mona

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.