@$½€¤%&%!!! jeg er sur!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juli 2010

Barbamama

Renée88 skriver:

Den er fuldstændig gal imellem ham og jeg nu!!! Jeg sidder bare og græder og græder, og lillemanden græder med i utryghed over at se mig sådan her!

åh nej hvad nu.....?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2010

Halbschön

michella80 skriver:

åh nej hvad nu.....?

Vi diskuterer bare for vildt lige nu over facebook!

Jeg blir svinet til og får at vide at det er for latterligt at jeg er taget til odense for at passe hund, og at jeg har taget hans søn fra ham i to uger.. Det skal siges at han har ferie i denne uge, og havde tilbuddet om at komme herover sammen med os igår, samt at når han i næste uge skal arbejde, så kan han være her i weekenden.. Og så ville det jo ikke være så mange dage, han skulle være uden os..

Tjah, jeg får i hvert fald svineren lige nU!

Anmeld

14. juli 2010

Barbamama

Renée88 skriver:

Vi diskuterer bare for vildt lige nu over facebook!

Jeg blir svinet til og får at vide at det er for latterligt at jeg er taget til odense for at passe hund, og at jeg har taget hans søn fra ham i to uger.. Det skal siges at han har ferie i denne uge, og havde tilbuddet om at komme herover sammen med os igår, samt at når han i næste uge skal arbejde, så kan han være her i weekenden.. Og så ville det jo ikke være så mange dage, han skulle være uden os..

Tjah, jeg får i hvert fald svineren lige nU!

ej det er da skide ubehageligt. Det var da ham selv der ikke ville være sammen med jer..... Hmmm... Han må have dårlig samvittighed og så skubber han det hele over på dig

Anmeld

14. juli 2010

Mira0911

Renée88 skriver:

Den er fuldstændig gal imellem ham og jeg nu!!! Jeg sidder bare og græder og græder, og lillemanden græder med i utryghed over at se mig sådan her!

Sødeste skat, jeg har fuldt med på sidelinien... Jeg aner ikke hvad jeg skal sige eller gøre...

Jeg sender dig hermed et kæææmpe

Du ved hvor jeg er... ;)

Anmeld

14. juli 2010

Halbschön

michella80 skriver:

ej det er da skide ubehageligt. Det var da ham selv der ikke ville være sammen med jer..... Hmmm... Han må have dårlig samvittighed og så skubber han det hele over på dig

Lige præcis!

Og nu har jeg så godt nok fået en undskyldning - men to min efter skriver han at han tager ud til veninden nu!!!!!!!

I det mindste er han da ærlig.. Meeen!

Anmeld

14. juli 2010

Halbschön

MoarJ skriver:

Sødeste skat, jeg har fuldt med på sidelinien... Jeg aner ikke hvad jeg skal sige eller gøre...

Jeg sender dig hermed et kæææmpe

Du ved hvor jeg er...

Taaaak ;-)

jaa jeg gør - kan du ik skrive til mig på mobilen, min mobil gik i stykker igår, så har mistet de fleste af mine numre!!

Anmeld

14. juli 2010

Barbamama

Renée88 skriver:

Lige præcis!

Og nu har jeg så godt nok fået en undskyldning - men to min efter skriver han at han tager ud til veninden nu!!!!!!!

I det mindste er han da ærlig.. Meeen!

ej nej nej det er jo nærmest noget han gør BARE for at gøre dig vred/ked af det.... Uha jeg er altså ked af at sige det men han virker ikke helt god for dig....

Anmeld

14. juli 2010

Mira0911

Renée88 skriver:

Taaaak ;-)

jaa jeg gør - kan du ik skrive til mig på mobilen, min mobil gik i stykker igår, så har mistet de fleste af mine numre!!

Jo da... smider ´da lig en sms til dig...

Anmeld

14. juli 2010

Halbschön

michella80 skriver:

ej nej nej det er jo nærmest noget han gør BARE for at gøre dig vred/ked af det.... Uha jeg er altså ked af at sige det men han virker ikke helt god for dig....

Jeg tror faktisk ikke engang at han tænker så langt! Tit - næsten altid tænker han ikke over konsekvenserne for det han går og laver!

Anmeld

14. juli 2010

otlitrom

Ved slet ikke, hvad jeg skal sige! Men et stort kram, det trænger du vist til!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.