Anne85 har født

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juli 2010

piadas

Anne85 skriver:

Tak allesammen  Ja så kom hun endelig til verden min lille Nynne.... kan godt være hun brugte lang tid i maven, men da hun så endelig ville ud kan jeg love for at hun havde fart på  Jeg havde en helt igennem fantastisk fødsel og jeg er simpelthen helt HØJ på fødsel og baby lige nu. Den lange fb og billeder må I lige vente lidt med... nu vil jeg nyyyyde min lille lækre prinsesse... p.s... hvorfor sover de hele tiden her i starten - hun skal da vågne og hygge med mor

Kæmpe tillykke!

Hvor er det dejligt, du slap for igangsættelsen! Og god dag hun valgte at komme ud på! Min datter har nemlig også fødselsdag idag, og jeg kan regne ud, at du fødte i nat måske?!

Kæmpe knus fra Pia 11+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2010

Bare mig..

Stort tillykke

Anmeld

13. juli 2010

NoName

Tanja78 skriver:

hehehe  Det kunne da være cool nok, hvis bebs kom lidt før eller hvad? - jeg synes godt nok at denne varme er lige i overkanten, men det gør det garanteret ikke nemmere når den kommer ud  pyyyyyeee

Det vil bare være super hvis hun vælger at komme før tid... og da gerne snart...

Det er bare alt alt for varmt at gå rundt med den store mave... ikke sikkert man får det meget køligere af at bære rundt på den lille, men man er da lidt mere "handy" håber jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.