Anne85 har født

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juli 2010

Anne85

Tak allesammen  Ja så kom hun endelig til verden min lille Nynne.... kan godt være hun brugte lang tid i maven, men da hun så endelig ville ud kan jeg love for at hun havde fart på  Jeg havde en helt igennem fantastisk fødsel og jeg er simpelthen helt HØJ på fødsel og baby lige nu. Den lange fb og billeder må I lige vente lidt med... nu vil jeg nyyyyde min lille lækre prinsesse... p.s... hvorfor sover de hele tiden her i starten - hun skal da vågne og hygge med mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2010

FrkLarsen

KÆMPE STORT TILLYKKE MED PRINSESSEN!!!  

Hun har jo været længe ventet, glæder mig til fb og billedspam  

Anmeld

13. juli 2010

Daisy

Stort tillykke med prinsessen

Anmeld

13. juli 2010

Malonde1985

Iiiih tillykke med lille Nynne  glæder mig også til at høre fb  og se billeder.

Anmeld

13. juli 2010

Dansker I Holland

Anne85 skriver:

Tak allesammen  Ja så kom hun endelig til verden min lille Nynne.... kan godt være hun brugte lang tid i maven, men da hun så endelig ville ud kan jeg love for at hun havde fart på  Jeg havde en helt igennem fantastisk fødsel og jeg er simpelthen helt HØJ på fødsel og baby lige nu. Den lange fb og billeder må I lige vente lidt med... nu vil jeg nyyyyde min lille lækre prinsesse... p.s... hvorfor sover de hele tiden her i starten - hun skal da vågne og hygge med mor

Tillykke med prinsessen Vi glæder os til FB og billeder Og ja nyd du bare din lille pige Du må bare nyde den tid hun er vågen Selvom det ikke er så meget i starten

Knus Sussie 22+1

Anmeld

13. juli 2010

Lulle25

Stort tillykke Anne.Det var da super det gik så fint, nu hun lod vente på sig, og med den skønne storebror hun har kan jeg kun forstille mig at lille Nynne er super skøn

Tillykke kram fra Louise som glæder sig rigtig meget til at se billeder

Anmeld

13. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

stort tillykke herfra!

Anmeld

13. juli 2010

Lone Jakobsen

stort tillykke med lille Nynne.

Anmeld

13. juli 2010

XXSS

noname skriver:

LOOOL - tjaa... Det er ikke nemt... jeg tror ikke jeg kan garantere at jeg kan joine dig den 15. men jeg vil dælme gerne...

hehehe  Det kunne da være cool nok, hvis bebs kom lidt før eller hvad? - jeg synes godt nok at denne varme er lige i overkanten, men det gør det garanteret ikke nemmere når den kommer ud  pyyyyyeee

Anmeld

13. juli 2010

XXSS

Anne85 skriver:

Stort tillykke med din superfødsel, dig som har brokket dig hahaha og så får du bare det nemmeste af det nemmeste når hun endelig kommer ud  

Stort tillykke med prinsessen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.