Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tak allesammen Ja så kom hun endelig til verden min lille Nynne.... kan godt være hun brugte lang tid i maven, men da hun så endelig ville ud kan jeg love for at hun havde fart på Jeg havde en helt igennem fantastisk fødsel og jeg er simpelthen helt HØJ på fødsel og baby lige nu. Den lange fb og billeder må I lige vente lidt med... nu vil jeg nyyyyde min lille lækre prinsesse... p.s... hvorfor sover de hele tiden her i starten - hun skal da vågne og hygge med mor
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
KÆMPE STORT TILLYKKE MED PRINSESSEN!!!
Hun har jo været længe ventet, glæder mig til fb og billedspam
Iiiih tillykke med lille Nynne glæder mig også til at høre fb og se billeder.
Anne85 skriver: Tak allesammen Ja så kom hun endelig til verden min lille Nynne.... kan godt være hun brugte lang tid i maven, men da hun så endelig ville ud kan jeg love for at hun havde fart på Jeg havde en helt igennem fantastisk fødsel og jeg er simpelthen helt HØJ på fødsel og baby lige nu. Den lange fb og billeder må I lige vente lidt med... nu vil jeg nyyyyde min lille lækre prinsesse... p.s... hvorfor sover de hele tiden her i starten - hun skal da vågne og hygge med mor
Tillykke med prinsessen Vi glæder os til FB og billeder Og ja nyd du bare din lille pige Du må bare nyde den tid hun er vågen Selvom det ikke er så meget i starten
Knus Sussie 22+1
Stort tillykke Anne.Det var da super det gik så fint, nu hun lod vente på sig, og med den skønne storebror hun har kan jeg kun forstille mig at lille Nynne er super skøn
Tillykke kram fra Louise som glæder sig rigtig meget til at se billeder
stort tillykke herfra!
stort tillykke med lille Nynne.
noname skriver: LOOOL - tjaa... Det er ikke nemt... jeg tror ikke jeg kan garantere at jeg kan joine dig den 15. men jeg vil dælme gerne...
LOOOL - tjaa... Det er ikke nemt... jeg tror ikke jeg kan garantere at jeg kan joine dig den 15. men jeg vil dælme gerne...
hehehe Det kunne da være cool nok, hvis bebs kom lidt før eller hvad? - jeg synes godt nok at denne varme er lige i overkanten, men det gør det garanteret ikke nemmere når den kommer ud pyyyyyeee
Stort tillykke med din superfødsel, dig som har brokket dig hahaha og så får du bare det nemmeste af det nemmeste når hun endelig kommer ud
Stort tillykke med prinsessen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128