39+3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juli 2010

MarleneH

acdp8620 skriver:

I dag 39+3. Er maven sunket eller hvad syntes i???

Er ved at være MEGET utålmodig, da der ikke har været skyggen af tegn på at lille bebs vil ud  (tegnblødning, slimprop, tiltagende plukveer osv)

Kan ikke se om den er sunket søde... men hold da op hvor er du bare lækker gravid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2010

acdp8620

Mathildesmor skriver:

Det er ikke hos alle gravide at man kan se når maven er sunket.

Har jordemoderen mærket efter om baby står fast med hovedet? I så fald er det da noget vigtigere end om den er sunket Det er jo tegn på at h*n ligger klar ved udgangen

Ja, det ville da være oplagt at finde på noget, vi bor jo heller ikke så langt fra hinanden

Jamen h*n står godt fast, men skal der ikke også være andre tegn end det eller?? er lidt forvirret på det område for folk siger så meget forskelligt, og jeg har jo ikke prøvet det her før

Anmeld

12. juli 2010

acdp8620

MarleneH skriver:

Kan ikke se om den er sunket søde... men hold da op hvor er du bare lækker gravid

Tak smukke, og i lige måde

Anmeld

13. juli 2010

Mathilde & Frederikkesmor

acdp8620 skriver:

Ja, det ville da være oplagt at finde på noget, vi bor jo heller ikke så langt fra hinanden

Jamen h*n står godt fast, men skal der ikke også være andre tegn end det eller?? er lidt forvirret på det område for folk siger så meget forskelligt, og jeg har jo ikke prøvet det her før

Lige præcis - så du må lige give et kald, når du har født og har overskud

Så vidt jeg ved er det vigtigste, at baby står fast med hovedet i bækkenet - det er jo første skridt på vejen til, at der meget snart sker noget Men der er da helt sikkert også en masse andre tegn på at fødslen nærmer sig - tror det er meget individuelt hvordan man hver især mærker det. Jeg havde absolut ingen tegn/optræk til noget omkring termin, hverken med Mathilde eller Frederikke. Det kom begge gange da jeg mindst ventede det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.