39+3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.025 visninger
13 svar
0 synes godt om
12. juli 2010

acdp8620

I dag 39+3. Er maven sunket eller hvad syntes i???

Er ved at være MEGET utålmodig, da der ikke har været skyggen af tegn på at lille bebs vil ud  (tegnblødning, slimprop, tiltagende plukveer osv)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2010

ønskebørn74

acdp8620 skriver:

Er ved at være MEGET utålmodig, da der ikke har været skyggen af tegn på at lille bebs vil ud  (tegnblødning, slimprop, tiltagende plukveer osv)

Sikke en lille rund og smuk mave du har dig!!! Lene

Anmeld

12. juli 2010

LilyMarleen

acdp8620 skriver:

Jeg er ked af det, men det ser ikke ud som om at den er sunket.. Den ser godt nok også meget lille ud i forhold til at du har termin lige om lidt..

Krams

Anmeld

12. juli 2010

FrkLarsen

ønskebarn74 skriver:

Smuk mavse!!  

Synes ikke at det ligner at den er sunket, men det skal du nok mærke selv når den gør det  

Anmeld

12. juli 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Sikke en fin mave søde Anne

Det er altså slet ikke til at forstå at der ligger en "færdigbagt" baby i den bette mavse men fin er den!

Nu er det jo snart din tur - glæder du dig ikke bare helt vildt?

Vi må lige ud og gøre byen usikker med barnevognene én dag

Anmeld

12. juli 2010

acdp8620

ønskebarn74 skriver:

Tak

Anmeld

12. juli 2010

acdp8620

Mathildesmor skriver:

Sikke en fin mave søde Anne

Det er altså slet ikke til at forstå at der ligger en "færdigbagt" baby i den bette mavse men fin er den!

Nu er det jo snart din tur - glæder du dig ikke bare helt vildt?

Vi må lige ud og gøre byen usikker med barnevognene én dag

Tak for det, men den skulle være god nok. den lille er blevet skønnet til 3000g, så er helt sikker på at den trives

Jo, vi glæder os rigtig meget, og tiden går altså bare for langsomt lige PT. Prøver ellers på at gøre alt hvad jeg kan for at sætte gang i det, men det lader ikke til at noget af det virker

Ja, det må vi helt sikkert, det kunne være hyggeligt

Anmeld

12. juli 2010

acdp8620

M. Randa skriver:

Jeg er ked af det, men det ser ikke ud som om at den er sunket.. Den ser godt nok også meget lille ud i forhold til at du har termin lige om lidt..

Krams

Øv altså, hvor lang tid før fødslen plejer den at synke??

Var også noget nervøs over at maven ikke så større ud, men bebsen er skønnet til 3000g så er sikker på at den nok skal tage det næring, den skal bruge

Anmeld

12. juli 2010

acdp8620 skriver:

Tak for det, men den skulle være god nok. den lille er blevet skønnet til 3000g, så er helt sikker på at den trives

Jo, vi glæder os rigtig meget, og tiden går altså bare for langsomt lige PT. Prøver ellers på at gøre alt hvad jeg kan for at sætte gang i det, men det lader ikke til at noget af det virker

Ja, det må vi helt sikkert, det kunne være hyggeligt

Det er jeg også helt sikker på at h*n gør!

Ja, jeg kan udemærket huske dagene op til terminen (og de efterfølgende 9 dage for mit vedkommende, haha) - det var frygteligt at gå og vente, og uanset hvad man gør, går tiden bare langsomt. Men hold fast hvor er det også bare fantastisk dejligt når dagen dukker op! Du kan godt glæde dig - man blir' sgu' helt høj!!

Det synes jeg bestemt også at det kunne... Nu skal vi jo alligevel begge gå hjemme i mange mdr, så tænkte det ku' være hyggeligt at finde på noget

Anmeld

12. juli 2010

acdp8620 skriver:

Øv altså, hvor lang tid før fødslen plejer den at synke??

Var også noget nervøs over at maven ikke så større ud, men bebsen er skønnet til 3000g så er sikker på at den nok skal tage det næring, den skal bruge

Det er ikke hos alle gravide at man kan se når maven er sunket.

Har jordemoderen mærket efter om baby står fast med hovedet? I så fald er det da noget vigtigere end om den er sunket Det er jo tegn på at h*n ligger klar ved udgangen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.