Veninder søges Hjørring/omegn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juli 2010

perlestump

hej

jeg er fra poulstrup

har maria på 2 1/2 år og abby på snart 10 mdr

knus louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2010

Mor-til-asta-09

perlestump skriver:

hej

jeg er fra poulstrup

har maria på 2 1/2 år og abby på snart 10 mdr

knus louise

Hejsa.

Poulstrup ligger jo ikke så langt væk

Anmeld

13. juli 2010

perlestump

nej det gør det ikke .

kan godt li at gå i hjørring med barnevognen der er ikke for mange mennsker som i ålborg og elsker hjørring by for den vokser hele tiden syndes jeg

knus

Anmeld

13. juli 2010

Benjamin09

Profilbillede for Benjamin09
forældre-til-Asta skriver:

Ja det er der d. 27 August. Men iår er det desværre ikke kun os der har byfest... Der er hjørring kommune byfest.. dvs at alle byer i hjørring kommune holder byfest den dag, så vi skal kæmpe for folk.. Men håber der kommer ligeså mange som der plejer.. så i er mere end velkommen

Det er da fuldstændig tåbeligt. Typisk Hjørring Kommune. Regner i hvert fald med at mig og bettemanden skal afsted

Anmeld

13. juli 2010

Mor-til-asta-09

perlestump skriver:

nej det gør det ikke .

kan godt li at gå i hjørring med barnevognen der er ikke for mange mennsker som i ålborg og elsker hjørring by for den vokser hele tiden syndes jeg

knus

Ja det er rigtigt.. man bliver hurtigt trumlet ned i aalborg centrum.. Så der er Hjørring lidt mere rolig..

Bliver spændende og se om Det nyt center bliver en succes, for det synes jeg ikke at metropol har..

Anmeld

13. juli 2010

Mor-til-asta-09

Benjamin09 skriver:

Det er da fuldstændig tåbeligt. Typisk Hjørring Kommune. Regner i hvert fald med at mig og bettemanden skal afsted

Ja det er fuldstændigt tåbeligt.. Mener det kommer til at hedde mega by night eller sådan noget.. Synes lidt de glemmer de små byer i deres planlægninger..

Anmeld

18. juli 2010

Mor-til-asta-09

Sender da lige den her op igen.. slet ikke nogle heromkring?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.