Veninder søges Hjørring/omegn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.774 visninger
16 svar
0 synes godt om
12. juli 2010

Mor-til-asta-09

Hej.

Mit navn er Jeanette, er 24 år og bor i tårs sammen med min kæreste david som også er 24 år og vores datter asta på 11 mdr.

Søger nye veninder til at snakke med om alt, og være sammen med. Mistede mange da vi flyttede til tårs, er oprindeligt fra aalborg.

Vil ikke skrive for meget, skriv hvis i vil vide mere, og også savner en veninde at være fortrolig med..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2010

Mor-til-asta-09

slet ingen der søger veninder heroppe omkring

Anmeld

13. juli 2010

Benjamin09

Profilbillede for Benjamin09

Sjovt at du er fra Tårs. Jeg er selv opvokset der og flyttede derfra da jeg var 20. Dejlig lille by, savner tit at bo der.

Anmeld

13. juli 2010

Mor-til-asta-09

Benjamin09 skriver:

Sjovt at du er fra Tårs. Jeg er selv opvokset der og flyttede derfra da jeg var 20. Dejlig lille by, savner tit at bo der.

Ja der er dejligt roligt her.. Ikke så meget larm, som i storbyen

Hvor er du så flyttet hen nu?

Anmeld

13. juli 2010

Benjamin09

forældre-til-Asta skriver:

Ja der er dejligt roligt her.. Ikke så meget larm, som i storbyen

Hvor er du så flyttet hen nu?

Vi flyttede til Sindal for 5½ år siden. Hvad fik jer til at flytte til Tårs?

Anmeld

13. juli 2010

Mor-til-asta-09

Benjamin09 skriver:

Vi flyttede til Sindal for 5½ år siden. Hvad fik jer til at flytte til Tårs?

Nåh men sindal er da nu heller ikke så langt væk fra Tårs

Jamen mine de gamle købte hotellet for 2½ år siden nu.. Og der er jeg køkkenchef.. Og da vi boede i aalborg før, valgte vi at flytte herop, istedet for at køre frem og tilbage hver dag

Anmeld

13. juli 2010

Benjamin09

Nåh men sindal er da nu heller ikke så langt væk fra Tårs

Jamen mine de gamle købte hotellet for 2½ år siden nu.. Og der er jeg køkkenchef.. Og da vi boede i aalborg før, valgte vi at flytte herop, istedet for at køre frem og tilbage hver dag

Hi hi, jamen så er det jo dig der laver det gode mad Får faktisk helt lyst til at tage derned og spise nu

Anmeld

13. juli 2010

Mor-til-asta-09

Benjamin09 skriver:

Hi hi, jamen så er det jo dig der laver det gode mad Får faktisk helt lyst til at tage derned og spise nu

Hehe ja hvis du har fået mad derfra Har dog ferie lige pt.. hehe

Anmeld

13. juli 2010

Benjamin09

Ej det er ved at være et stykke tid siden sidst. Men der er vel byfest igen i år i August, der var vi i hvert fald nede og spise hos jer sidste år.

Anmeld

13. juli 2010

Mor-til-asta-09

Benjamin09 skriver:

Ej det er ved at være et stykke tid siden sidst. Men der er vel byfest igen i år i August, der var vi i hvert fald nede og spise hos jer sidste år.

Ja det er der d. 27 August. Men iår er det desværre ikke kun os der har byfest... Der er hjørring kommune byfest.. dvs at alle byer i hjørring kommune holder byfest den dag, så vi skal kæmpe for folk.. Men håber der kommer ligeså mange som der plejer.. så i er mere end velkommen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.