Helle30

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

212 visninger
1 svar
0 synes godt om
26. juni 2008

Ny mor

Søde Helle

Hvordan gik det med din mor?

Håber Sofie må få fri fra DP på mandag, så hun kan komme hjem og lege med alle drengene :))

Knus Birgitte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2008

Helle30

Hey Birgitte - og andre, som orker at læse med.
Min mor er stadig indlagt - desværre. Der er en del sygdom blandt lægerne, og så var der weekend - og så var der andre undskyldninger.
Min far har bedt om at være med til stuegang, fordi min mor ikke rigtig kan huske, hvad der bliver sagt, men den er også blevet syltet pga. sygdom, eller også magter de ikke at give besked om, hvis den foregår ml. 12 og 14, hvor der skal være ro, og min far derfor ikke må være der. - Med mindre han ved, der er stuegang - og det magter de ikke at forudsige, om der er.
Tror måske, han er lidt for flink, så nu hvor jeg er hjemme fra ferie, har jeg besluttet, at jeg må prøve at træde i karakter. Der er flere ting, som slet ikke kører - bl.a. blodprøvetagning og medicinering. Jeg er rigtig gal over det, men systemet er jo så snedigt skruet sammen, at det er svært at gennemskue, hvem man skal gå til, hvis noget ikke virker.
Så meget ved jeg, at hun ikke genopbygger væv i lungerne (væv i hele kroppen henfalder hos os alle hver dag, og vores krop genopbygger det så - normalt), og en evt. (ny) lungebetændelse vil være helt fatal for hende.
Jeg var jo så meget i tvivl om, om vi overhovedet skulle tage afsted, men jeg tror nu, det var godt, vi gjorde det. Vi har én uges ferie om året, og vi var ikke længere væk, end at vi kunne have været hjemme på 4-5 timer.
Nå, det var en længere smørre som jeg faktisk har kortet en del af.
Jeg er så træt af at tale om sygdom og død, så jeg var lige ved at snerre af svigermor, da hun forleden fortalte om endnu en veninde, der har fået konstateret kræft. Jeg bliver så depri af at høre om sådan noget, hver gang vi er sammen.
Det var det første Birgitte, - hér kommer det næste:

Jeg Har meddelt Sofies dp - sidste mandag- , at vi skal ud og lege i morgen, og at Sofie først kommer hos hende tirsdag. Hun bukkede hele vejen ud af tlf. for hun er ikke vant til, at foreller ringer for at fortælle den slags. Det kan også gøre mig gal...

Nå, vi ses i morgen til middag. Vi glææææder os(L)(H)

- Helle, som overvejer om jeg gider vaske ferietøj nu...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.