lærkes_mor skriver:
Det skal jeg vidst ha købt
hvor køber man det henne? hvad koster det?
Laver også 150 ml til Nor.
Vil lige være sikker på opskriften
Du tager 150 ml koldt vand i sutteflasken. Putter lige under en halv teske af det i og ryster helt vildt. Varmer flasken til spise temperatur og putter så erstatningen i også ryster igen?

Lige nemlig:0) Der står noget helt andet på pakken, men så skal man stå og koge vand op i en gryde og køkle ned og piske osv - det er alt for omstædning for mig - da jeg laver 12 flasker klar med afmålt vand af gangen som står i køleskabet.
Så googlede lidt og fandt frem til at man godt kunne gøre sådan også som hende der svarede tidlgiere hun skev:0)
jeg har købt på apoteket - 100 gram til hold fast - 89 kroner, men 1/2 teske er ca 1 gram så der er jo til over 100 flasker, så det går nok:0)
Snakkede med en fra min mødregruppe igår, som sagde at hendes veninde havde gjort det med marizena og det havde også virket. Der står også på pakken af johannesbrødkernemelet at det er fortykningsmiddel - så om det har samme effekt ved jeg ikke:0) men er næsten ligeglad, bare noget virker:0)
(kan godt være man bliver lidt snydt og det egentlig bliver til vælling - men så alligevel for Anton virker ikke mere mæt - så det tykner det nok bare og ikke som vælling der ligger tungere og mætter mere:0)
Anmeld