Kold tyrker af flaske om natten.,

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juli 2010

Sissel

Tulipan skriver:

9 mdr? Syntes da ik det gør noget hun stadig får lidt.

Hvad mælk giver du?

Måske prøv at give hende mindre og mindre portioner?

jamen vi er lige gået over til sødmælk.. Hun får næsten ingenting, 50 ml eller sådan noget.. Men det er bare det at hvis jeg bare gir hende sutten så blir hun urolig og vågner.. Hvordan skal jeg takle det? Og hvor mange nætter kan jeg forvente det kommer til at ta.. ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2010

mor-til-vanessa

Renée88 skriver:

Vi var lige kommet af med den til Nicolai.. han sagde selv stop.. Så skønt..

Men så droppede han sutten, så nu er natflasken tilbage igen... Vi venter lidt med at tage den fra ham, men tror vi vil se om han ikke selv siger fra igen.. han får kun vand - og en skefuld MME, så det er noget tyndt fis..

Vælling burde ikke hjælpe, for der er ikke evidens for at det mætter mere end en flaske MME.. (har lige været i praktik på børneafd., hvor det blev undersøgt)..

for mig hjalp det vanessa at hun fik vælling der ved 22 tiden og hun gad som regel heller ikke rigtig at spise grød om morgenen....

men man ved jo aldrig om det er et tilfælle nu gider hun alligevel ikke have vællig og i går sov hun fra 18.30 til 07 med kun 100 alm nan kl 21

Anmeld

11. juli 2010

Vingummien

Sissel skriver:

jamen vi er lige gået over til sødmælk.. Hun får næsten ingenting, 50 ml eller sådan noget.. Men det er bare det at hvis jeg bare gir hende sutten så blir hun urolig og vågner.. Hvordan skal jeg takle det? Og hvor mange nætter kan jeg forvente det kommer til at ta.. ?

Har hun en bamse hun sover med? EMil fik en bamse den dag vi tog flasken, og har haft den lige siden, og er hans et og alt.

Er lige med at finde tricket som passer hver enkelt barn.

Jeg tror du skal være vedholdende i nogle dage, hvor hun bare ikke får den, gør det evt fra en fredag af, eller nogle dage hvor du ikke SKAL tidlig op, for hvis hun så får urolige nætter, så er der også mere energi til det.

Men prøver du først en nat og du gir efter, så finder hun ud af det og så bliver det ikke nemt.

Så lige på og hårdt. Evt prøv at tilbyde det i et kop i stedet for? Så er det jo ikke så hyggeligt som flaske.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.