Kold tyrker af flaske om natten.,

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.043 visninger
12 svar
0 synes godt om
11. juli 2010

Sissel

Hvor lang tid tar det? Og hvordan skal jeg bære mig ad når hun vågner i nat og vil ha en flaske? Hun acceptere det jo nok ikke bare ned og sover videre..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2010

Mor-til-asta-09

Herhjemme fik Asta flaske indtil hun selv sagde nej.. Hun startede med at komme i seng uden natflaske der kl. 20 ca.. Og derefter stoppede hun med at vågne om natten.. så nu er hun helt flaskefri.. og har efterhånden været det i 1½ måned.. hun er snart 11 mdr

Anmeld

11. juli 2010

mor-til-vanessa

Sissel skriver:

Hvor lang tid tar det? Og hvordan skal jeg bære mig ad når hun vågner i nat og vil ha en flaske? Hun acceptere det jo nok ikke bare ned og sover videre..

vanessa får næsten aldrig en flaske om natten. hun kommer i seng mellem 18.30 og 20.00. nogen gange giver jeg hende en flaske kl 22 inden jeg går i seng og hun sover som regel til kl 07. hun har dog vågnet nogen dage i sidste uge kl 05 hvor jeg har givet hende en fl for at hun kunne sovet videre. synes kl 05 er meget tidlig at begyndte dagen på.

hvornår bliver din lagt i seng??? du kan evt give en fl vælling inden i selv går iseng. men ellers er det sådan noget med at når hun vågner og vil have en fl må i tage hende op og evt give hende noget vand. men der går nok nogle dage før hun acceptere ikke at få en fl. så det kan være det bliver nogle hårde nætter

Anmeld

11. juli 2010

Mira0911

Vi tog en kold tyrker med flasken til vores datter, da hun lige knap var 1 år... Og der har slet ikke været noget...

Anmeld

11. juli 2010

Vingummien

Her var det slut med flaske da EMil blev 1 år. Puttede vand i, gik ja 2 dage max, så gad han ik engang at smage på den mere og lagde sig bare til at sove.

Anmeld

11. juli 2010

Sissel

Hun blir puttet kl 6 hver aften. Ved godt det er tidligt, men sp sagde at når hun var så gammel ( snart 9 mdr ) så skal hun kunne sove igennem.. Jeg tror mere det er af vane end af sult hun gør det.. For det er rigtig tyndt det mælk hun får, 1/3 af det normale.. Men vand drikker vil hun ikke ha og så ligger hun jo og blir urolig, for til sidst at vågne helt.. Har prøvet med vælling men det gør ingen forskel.,

Anmeld

11. juli 2010

Vingummien

Sissel skriver:

Hun blir puttet kl 6 hver aften. Ved godt det er tidligt, men sp sagde at når hun var så gammel ( snart 9 mdr ) så skal hun kunne sove igennem.. Jeg tror mere det er af vane end af sult hun gør det.. For det er rigtig tyndt det mælk hun får, 1/3 af det normale.. Men vand drikker vil hun ikke ha og så ligger hun jo og blir urolig, for til sidst at vågne helt.. Har prøvet med vælling men det gør ingen forskel.,

9 mdr? Syntes da ik det gør noget hun stadig får lidt.

Hvad mælk giver du?

Måske prøv at give hende mindre og mindre portioner?

Anmeld

11. juli 2010

Halbschön

Sissel skriver:

Vi var lige kommet af med den til Nicolai.. han sagde selv stop.. Så skønt..

Men så droppede han sutten, så nu er natflasken tilbage igen... Vi venter lidt med at tage den fra ham, men tror vi vil se om han ikke selv siger fra igen.. han får kun vand - og en skefuld MME, så det er noget tyndt fis..

Vælling burde ikke hjælpe, for der er ikke evidens for at det mætter mere end en flaske MME.. (har lige været i praktik på børneafd., hvor det blev undersøgt)..

Anmeld

11. juli 2010

Amelia<3

Sissel skriver:

Kender det alt for godt. Min datter vågnede mange gange om natten for at få flaske. Jeg snakkede med Min sp om det og hun sagde at det var mere en vane end at hun var sulten. Så da hun vågnede om natten fik hun kun vand, hun blev meget utilfreds men man skal bare holde ved det. Der gik ca 2-3 dage så sov hun videre.

Det er bare vigtigt hvis du beslutter dig at ikke give hende flaske om natten så skal du stå fast ved det, så går der par dage så sover hun hele natten ud

held og lykke med det.

Anmeld

11. juli 2010

mor-til-vanessa

Sissel skriver:

hvad hvis du tager hende op ved 22 tiden og bare giver hende en flaske altså uden hun vågner, kan hun så sove til om morgenen???

hvor mange gange vågner hun???

min sp sagde at fra de er 6mdr behøver de ik få mad mere om natten, hvis de ellers følger deres kurve godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.