Trapper, hvad gør I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

523 visninger
6 svar
0 synes godt om
26. juni 2008

Rasmine

Til Jer som har trapper, hvad gør I?
Har I noget for, eller er I bare på mærkerne hele tiden?
Rasmus fræser jo rundt, og når jeg feks. står lige midt i madlavningen, kan jeg bare høre han nærmer sig de trapper.
Og så må jeg jo efter ham.
Prøver at lære ham at han skal baglæns ned, men det tager jo tid.

Har tænkt på at flytte en reol hen foran trapperne, men så lærer han det jo ikke.
Skal han bare "få lov" en enkelt gang at styrte ned, for at finde ud af det?
(Vi har klinker nede i stuen, AV)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2008

ka li ja

vi har aldrig sat noget for vores trapper. men i stedet for gået på trapper med alexander. meget. han lærte det meget hurtigt, og er 7-9-13 aldrig faldet ned. så tror vi gør det samme med arthur. vi har godt nok sådan en låge, morten engang lavede som kan sættes for(et eller andet sted) den blev lavet da alexadner lige pludseligt flyttede ovenpå:D han var der konstant og rodede i alt, så så blev der lukket lol. men der var han så gammel at han bare selv åbnede og lukkede.så ikke nogen succes!
men hvis det er fordi han vil kravle der op mens du laver mad og er træt af at skulle efter ham hele tidn. kan du så ikke bare sætte noget for imens du laver mad?

Anmeld

26. juni 2008

Millebasse

Vi har trapper med klinker forneden.. Inden vi opdagede stod knægten på 8. trappetrin, pavestolt!! 8( Vi har sat et babygitter op,for det er jonæsten umuligt at holde øjemed dem hele tiden... Men vi lærer ham samtidig at gåpå trapper sammen med os,ellers lærer han det aldrig..

Camilla - som lige har trænet i ½ time med en lille bold og er fuldstændig færdig!

Anmeld

26. juni 2008

Muffinmus

ha gitter for vores trappe..
Kan du huske jeg spurgte hvad du ville gøre med trapperne fordi William var over alt??? Nu har du jo så problemet. men som du selv siger er det svært. Nu ved jeg jo også at jeres trappe er psykopatisk bred....altså 2 meter næsten. Så i kan jo ikke sætte gitter op nemt lige som vi kan.

Her er William gået 13 skridt op af trappen alene med mig bagved så han ikke faldt. Ellers ville han være snublet ned flere gange fordi vores trappe er meget stejl og IKKE for børn.
Han ville jo brække både arme eog ben og helt slemt nakken også hvis han faldt ned derfra..... Så han skal bare IKKE være i nærheden af den.

Anmeld

26. juni 2008

Rasmine

Ja Maria, den trappe er sgu underlig.
Vi snakkede om at rydde én af bogreolerne og flytte hen foran, men der kan han jo kravle igennem.

Tror bare jeg må løbe stærkt, gider ikke ud og ofre en hulans masse penge på sådan et gitter.

Anmeld

26. juni 2008

Tynen

Vi har trappegitter for.
Stig har lært barnet den ucharmerende vane at klatre på trapper, så vi blev nødt til det, da ungen hele tiden ville kravle op af den.

kan godt se det bliver lidt et prob ved jeres brede trappe måske?!

Anmeld

26. juni 2008

Plysbjørnen

Mebach skriver:

Til Jer som har trapper, hvad gør I?
Har I noget for, eller er I bare på mærkerne hele tiden?
Rasmus fræser jo rundt, og når jeg feks. står lige midt i madlavningen, kan jeg bare høre han nærmer sig de trapper.
Og så må jeg jo efter ham.
Prøver at lære ham at han skal baglæns ned, men det tager jo tid.

Har tænkt på at flytte en reol hen foran trapperne, men så lærer han det jo ikke.
Skal han bare "få lov" en enkelt gang at styrte ned, for at finde ud af det?
(Vi har klinker nede i stuen, AV)

Vi har øh havde et gitter for indtil hunden en dag ikke lige gad vente på det blev lukket op, så røg det ned...
Det var SP der sagde at det var en god ide, for børn kommer åbenbart meget slemt tilskade når de vælter ned af trapper...

Betina1978

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.