afsluttende eksamen!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

695 visninger
11 svar
0 synes godt om
26. juni 2008

ka li ja

er hvad morten skal til at op til!!!! forhåbentlig!!! hvis han består så er han ingeniør8D vildt nok!!:D men det værste er at han ikke er sikker på om han består! ååhhhh jeg ved slet ikke hvordan jeg skal reagere hvis det er tilfældet.... bliver selvfølgelig ked af dt på hans vejne, for det er da pisse nederen at ha brugt så lang tid på noget hvis det så ikke lykkedes... på den anden side, så tænker jeg at vi sgu da ikke har råd til han studere et ½ år mere. og at han da godt kunne tage sig noget mere sammen så han i det mindste bestod. aj hvor er jeg streng, men syntes bare ikke han har givet den hele armen her til sidst... og det ville jeg jo selv ha gjort! aj ved ik lige helt hvad jeg vil med det her indlæg....... så stopper nu:'(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2008

Rasmine

Men Kalaha, har han ikke mulighed for at gå op igen, hvis ikke han består?

Anmeld

26. juni 2008

ka li ja

jo det har han! men der går jo et halvt år..... og hvem vil ansætte en ingeniør, som ikke er ingeniør endnu, fordi han ikke bestod?!
aiii hvor har jeg ondt i maven af nervøsitet.. og det er ikke engang mig der skal op!! hvordan har han det så ikke. han HADER eksamener......

Anmeld

26. juni 2008

Rasmine

Hvornår skal han op?
Og hvorfor tror du han ikke består?

Kan selv sige at jeg før hver eksamen er sikker på jeg ikke består.
Tror det er en normal eksamens-stress-ting.

Anmeld

26. juni 2008

Anja

Kan han ikke bare få en reeksamen til august/september ??

Anmeld

26. juni 2008

ka li ja

han skal op her halv ti mener jeg det er...
han plejer KUN lige at bestå de mundtlige eksamener, fordi han går helt kold når han kommer der ind!!! aj i sidste uge fik han 4 så det var lige en karakter mere end bestået.. og han var virkelig virkelig nervøs inden han tog afsted!!..

men det er nok rigtigt det der med at man altid tror man dumper inden man ska op..
man kan jo også håbe på at de ikke er alt alt for strenge ved ham, det er jo trodsalt den altafgørende eksamen...

det med reeksamen til august tror jeg ikke de har. man kan komme op til eksamen når et semester er slut og det er det før vinter og før sommer.... så han må bare vente hvis det er.. ååhh jeg tænker mere:hva nu hvis vi blev sat på kontanthjælp!!!8(8(

aj han skal bestå, skla bestå,skal bestå,skal bestå,skal bestå,skal bestå........ xxxxxxxx

Anmeld

26. juni 2008

Rasmine

Så han skal op idag?

Uden at være sikker, så mener jeg altså man har 3 forsøg?
Det har vi på min uddannelse, og tror/troede egentlig man havde det på alle uddannelser.

Anmeld

26. juni 2008

ka li ja

jeps han er oppe lige nu!!!!

jeg er også helt sikker på han har 3 forsøg.. men der går ½år mellem hvert forsøg.. det er ligesom lidt problemet...
men nu er der ikke andet for end at krydse fingre...... selv min mor er nevøs for det her.... glæder mig til kl blir kvart i tolv, så vi ved noget!!!!!!!!!!

Anmeld

26. juni 2008

linemus

Åh Karina, jeg kan godt forstå du er nervøs. Der er bare så meget der afhænger af, at han bliver færdig.

Kan du huske, da vi var gravide, at jeg dumpede min sidste eksamen? Det var som en spand koldt vand i hovedet - også for Kasper. Han blev ret sur først, men selvfølgelig også ked af det på mine vegne. Vi var tæt på at købe hus, men al økonomi var beregnet på, at jeg blev færdig. Heldigvis trådte hans forældre til og hjalp os, ellers havde vi stadig boet på 3. sal.

Har han ikke mere SU tilbage? Hvis han ikke består, så er han jo stadig studerende, selvom han kun mangler en eksamen. Ved godt det ikke er meget...

Jeg krydser fingre for at han består!!! Hep hep Morten!!!

(H) Line

Anmeld

26. juni 2008

Marco2

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

AG

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.