jo som sagt fortsætte det med at være en dum dag!
Johanna faldt heldigvis i søvn ved 16-tiden, også gik jeg igang med at lave mad, så lige de 1½ time gik godt. Jeg ville vække hende kl. 17.30 for at spise aftensmad. Hun vågnede så kl. 17.30 selv i skrig og skrål = har ikke sovet nok, el åh nej nu starter det forfra.
Hun fik lov at sidde lidt for sig selv, hvilket gik ok!
Så skulle vi spise, også startede den sure citron forfra, skrig og skrål, kaste sig bagud, intet hjalp, så det var ikke meget aftensmad hun fik!
For det ikke skal være løgn, så startede ALma med at gøre dumme ting, jeg sagde stop, vi blev uvenner (den korte version) og det endte også med tuderri.
Jeg havde 2 møjhamrende trætte tøser, og var alene - ikke fedt!
Johanna blev puttet, det var ok, men så efter ½ time tog fanden ved hende. Alma skulle puttes, så jeg måtte læse historie for Alma mens Johanna lå og græd - ikke fedt!
Alma puttes, og jeg måtte tage Johanna op, og starte helt forfra, men hun blev bare ved med at tude og holdt op, såden on and off, min søde mand kom heldigvis hjem, og overtog! også gad jeg bare ikke mere!
Møj dag!
Men det var i går søde loggi, og i dag er det meget bedre! Vi havde en ok morgen (jeg var alene) og nu er de begge afleveret i BH og VS, så nu skal jeg nyde, og jeg tror jeg vil gå op i min seng, læse en bog, og tage mig en lur!
Knus Siber og god dag til dig min ven!
ps, jeg tror at Johannas sure citron humør er en sammen blanding af, vs, kravlerri og måske der er flere tænder på vej også havde hun også ondt i læben i går, lille pus!
Anmeld