Husråd : Ananas, sex, raske gåture og ....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2010

Mira0911

Jeg tror heller ikke på alt det der.. 

Baby kommer når den kommer... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2010

Amso

Jeg tror ikke en dyt på noget af det.. Baby kommer ud når den er klar til det.. Slut prut..!

Anmeld

14. december 2010

Sofia24

Da jeg var 40+1 og ingen tegn på noget som helst! havde vi sex om aftenen... Tidlig morgen kl 5.45 begyndte mit vand at sive... Men desværre skete der ikke en disse mere end det, så jeg måtte hjælpes på vej 2 døgn senere - DET er en anden historie

Men om det er tilfældigt eller om min mands svømmere har hjulpet på vej - vi er i hvert fald enige om det MÅ have gjort et eller andet

Anmeld

14. december 2010

Tina2

Babyen kommer når den er klar, men her er alle tre fødsler gået igang efter vi havde sex... Og jeg har født 39+2, 40+4 og 38+2...

Anmeld

14. december 2010

bøgelund

hvad der skal elskes ind, skal os elskes ud..  

Anmeld

14. december 2010

Magsen

Tanja78 skriver:

Tror desværre ikke på de gamle husråd  Tror baby kommer når de har lyst...

Men det skader jo ikkke at gå lange ture eller dyrke sex, hvis stoffet i din mands sæd skal sætte gang i fødslen så er det bare med at komme i gang for det skal i gøre mange gange før det virker  

Jeg vil sige hindeløsning hos jdm har virket på mig -der røg slimproppen!

siger precis det samme

Anmeld

14. december 2010

AnneBJ

bøgelund1 skriver:

hvad der skal elskes ind, skal os elskes ud..  

Anmeld

14. december 2010

Alberts/

der er også et tricks med at få massage et bestemt sted på foden som går op til livmoderen(; ved ikk om det hjælper eller hvor det sidder

Anmeld

14. december 2010

puttecolle

katja26 skriver:

zoneterapi hva går det ud på

du bliver trykket under dine føder meget behageligt men det virkede på mig.  og ikke noget med det skal du drikke meget vand for at få renset alle affalds stofferne ud bageefter

Anmeld

14. december 2010

puttecolle

Alberts/ skriver:

der er også et tricks med at få massage et bestemt sted på foden som går op til livmoderen(; ved ikk om det hjælper eller hvor det sidder

det hjalp ikke på mig :O)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.