Husråd : Ananas, sex, raske gåture og ....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.858 visninger
21 svar
0 synes godt om
11. juli 2010

Anonym trådstarter

Amerikansk olie, hjemmelavede hinneløsning. Og div ? Til at sætte fødslen igang.

Er der nogen af jer det har virket på, i såfald, hvilke, hvad gjorde i ? Gjorde i flere af tingene ? Det kunne være sjovt at læse om det overhovedet har haft nogen virkning for nogen. Og om der er andre sjove husråd til at sætte fødslen igang.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2010

XXSS

Tror desværre ikke på de gamle husråd  Tror baby kommer når de har lyst...

Men det skader jo ikkke at gå lange ture eller dyrke sex, hvis stoffet i din mands sæd skal sætte gang i fødslen så er det bare med at komme i gang for det skal i gøre mange gange før det virker  

Jeg vil sige hindeløsning hos jdm har virket på mig -der røg slimproppen!

Anmeld

11. juli 2010

louise8723

altså hvis du spørger mig så tror jeg at de alle er skrøner..

efter min mening er jeg ret sikker på at fødslen bare går i gang når tid er..

tror skrønerne kommer sig af at folk har lavet noget og kort efter er fødslen gået i gang og så har de en idé om at det lige var derfor..

Jeg gik fx og skovlede sne kl lort om natten og næste morgen gik fødslen igang men er nu ret sikker på at det var en tilfældighed

Anmeld

11. juli 2010

Diana...

Åhh jeg tror ikke en dyt på alt det der den lille kommer når den er klar. 

Jeg ved der er noget i mandens sæd som kan sætte det i gang men der skal RIGTIG meget sæd til altså rigtig rigtig meget og så skal man ligge med benene oppe længe. 

De små bisser kommer når de klar til at se den store stykke verden. 

Anmeld

11. juli 2010

saraa

altså jeg prøvede ALT, jeg var så desperat til sidst, jeg prøvede amerikansk olie, hindeløsning, ananas, zoneterapeut, gik op og ned af vores trapper men intet virkede tror jeg ihvertfald:-) tror nu os baby var klar til at komme ud lige der så mon ikk det er en tilfældighed..

Anmeld

11. juli 2010

puttecolle

da jeg ventede den føste fik jeg afvide på sygehuset at 7gange udløsning oppe i en gravid kvinde svare på de stik piller som de sætter fødseen igang med jeg prøvede selv men nåede ikke til 7 gange føre jeg begyndte men da jeg så kom på syghuset mente de at det var for tidligt så det blv stoppet og jeg blev sendt hjem.

men dagen føre jeg fødte fik jeg soneterapi og der gik 30min så sked jeg også fik jeg veer i stor stil. og hun blev født næste efter middag for tog først der ud kl.9.55 næste morgen og da min veninde skulle føde nummer to gav ejg hende soneterapi og hun gik i fødsel kort tid efter og hun fødte om aften

nicole 29

Anmeld

11. juli 2010

Sommerfuglelarven

Alt sammen er skrøner, hvis du spørger mig

Der skal ekstremt mange udløsninger til, for at det svarer til en stikpille - ca 30 stk, og de skal "leveres" samtidigt, og det er der jo ingen mænd der kan, hihi!

Jeg drak selv en del hindbærbladethe de sidste 7 uger, men det var ikke for at sætte gang i fødslen, men fordi jeg har fået af vide at det skulle forbedre de nedre dele, så man ikke får komplikationer efter fødslen. Og jeg havde ingen komplikationer efterfølgende, og jeg sprækkede ikke.

Og hvis du ser på alle de ting som man skal indtage, så er det ting som går i maven på de fleste folk, og som giver diarre - det KAN sætte gang i fødslen, da det giver uro i underlivet, men det er sjældent at det sker.

Hvile, hvile og atter hvile er det bedste, så kroppen er klar til fødslen, det kræver jo enormt meget af den

Anmeld

11. juli 2010

Davidsen87

Ved ik om jeg tror på det, men vi havdeen god gang sex kl 13-14 tiden og vandet gik kl 17.15.  Var gået 2 dage over tid.

Anmeld

14. december 2010

katja26

puttecolle skriver:

da jeg ventede den føste fik jeg afvide på sygehuset at 7gange udløsning oppe i en gravid kvinde svare på de stik piller som de sætter fødseen igang med jeg prøvede selv men nåede ikke til 7 gange føre jeg begyndte men da jeg så kom på syghuset mente de at det var for tidligt så det blv stoppet og jeg blev sendt hjem.

men dagen føre jeg fødte fik jeg soneterapi og der gik 30min så sked jeg også fik jeg veer i stor stil. og hun blev født næste efter middag for tog først der ud kl.9.55 næste morgen og da min veninde skulle føde nummer to gav ejg hende soneterapi og hun gik i fødsel kort tid efter og hun fødte om aften

nicole 29

zoneterapi hva går det ud på

Anmeld

14. december 2010

sarahb

Vi prøvede alt muligt, sex, stærkt mad, gå hele vejen op i herlev hosp og ned igen (1200 trapper) Lange raske gå ture, alt..
Men nææææ han kom først 8 dage over termin.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.